Jag undrar, för vid det här laget är jag djävligt less.
Första felet jag upptäkte var att hälften av kontakterna till givarna inte inte gick igenom en vanlig kabelförskruvning och det hade gått lika bra med den mindre typen på alla kablar.
Lösningen fick bli att plocka bort förskruvningarna och slå knut på kablaget som den värsta amatör.
Fel nummer två; de skickade med fyra brickor och tre M8 till gejderfästet. Gissa hur många det ska vara.

Fel nummer tre; de skickade med två M8 skarvmuttrar som jag inte fattar var de ska sitta, och som inte nämns i instruktionsboken.

Fel nummer fyra; de skickade med ett fäste som jag inte vet var det ska sitta eller användas till. Det nämns inte heller i instruktionsboken.

Är det möjligen någon som vet vad en platta med två skruvhål och ett på svetsat 3 dm långt rör ska sitta.

Kanske skickade de med det här som kompensation för den saknade bulten.

Fel nummer fem; "montageplåten passar till de flesta pannor" mer korrekt är att den är så smal så att de pannor den passar till är lätt räknade. Med tanke på att den kostar 1300 på rinkaby så borde de ha råd att göra den 5 cm bredare.
Lösningen fick bli egen tillverkade STORA brickor för att pressa fast den mot pannan. Och att fila ur 5 mm så den gick in mellan pannlucksbultarna.
För att hålla uppe vikten monterade jag vanliga byggvinklar på insidan som vilar mot pannan via brickor, och är fästa med gejderfästets bultar (mina egna längre). Gejderfästet sitter numera på "pinnbultar".

Fel nummer sex; aldrig i helvete att det går att montera fästhantagen för brännaren på det sätt som CTC har tänkt med de med levererade bultarna, eftersom de är 10 mm förkorta.

Nu har jag fäst det på mitt eget sätt och fått det att fungera.
En sak kan jag säker säga; CTC har DJÄVLARIMIG ALDRIG monterat sin brännare i en annan panna än sin egen.
Jag ser med fasa fram emot när jag ska koppla in den här brännaren i ett väggutag.