Till detta fåtal sidor använder man tillägget IE Tab. Men jag har heller inga som helst problem med FireFox och phpBB. Med Firefox 2.0 har man ju dessutom stavningskontroll vilket passar perfekt när man skriver i forum.Juggernaut skrev:Synd bara att alla inte kan koda sin html ordentligt så att Mozilla läsarna funkar.
Uppgradering av forumet
Parca Binett -63, Värmebaronen Viking Bio -06, Oljefat som förråd, Tigerholm Tigex 25 draglucka
Full koll på förbrukningen med pelletskalkylen.se
Full koll på förbrukningen med pelletskalkylen.se
- GoForIt Pellets
- Pannrumstomte!
-
- Pannrumshärskare!
-
- King Pinne!!!!!
- Kontakt:
Kan inte va bara ett rykte dom har det..Andreas Hansson skrev:Ja lika för mig.Går rykten om att dom har sirap i sina servrar

Jag trodde ett tag att de va min dator el uppkoppling som va helt kass..
Thermia Bequem 15D, Nibe alpha keram, Borö 500/110 L Acktank, Laddomat 10 (tidigare 2 st Biona o 1 st Janfire) 13,5 m3 bulkförråd
Jag har precis ändrat det på test. Just för att trådarna kan bli söndersplittrade om det försvinner inlägg.. man kan se svar på frågor som inte finns kvar tex. men det är möjligt funktionen måste finnas ändå. Kan du ge några exempel? Du kan dock editera inlägg och radera/ändra i de fortfarande. Om något inlägg ändå behövs raderas helt av någon anledning så är det bara att kontakta Micke eller mig så fixar vi det.