Nätverkskontakt på Viking Bio....
Nätverkskontakt på Viking Bio....
Vid montering utav Viking Bio på pannan och höljet av ser jag att det är en RJ-45 kontakt eller möjligtvist en RJ-11 men dock tveksamt så jag gissar på en RJ-45. Varför finna denna kontakt ? Ska man kunna hålla koll på den på något sätt med datorn? Någon som kör denna kombination? Min Viking Bio är ifrån Dec -06.
Värmebaronen Star -00 + Viking Bio -06.
1½ plans Tegelvilla med källare -61.
1½ plans Tegelvilla med källare -61.
En andra kontakt går till panntemperatur samband med fördröjningstid.
Annars inget finns man kan koppla till dator. Utan får mixa själv med löda och kopplar till en serieparallell. Man behöver el-schema för att kunna läsa och kopplar rätt.
Annars inget finns man kan koppla till dator. Utan får mixa själv med löda och kopplar till en serieparallell. Man behöver el-schema för att kunna läsa och kopplar rätt.
CTC 1100 -97 + köpte beg. VB-brännaren årsm -07
Siemens RVP200
Mini Mafa
Tigex 25.
-----------------------------------------------
Haft ägt VB Star + Viking bio under 2004-2010 nöjd, såld hus.
Märks stor skillnad CTC 1100 e bättre än Star
Siemens RVP200
Mini Mafa
Tigex 25.
-----------------------------------------------
Haft ägt VB Star + Viking bio under 2004-2010 nöjd, såld hus.
Märks stor skillnad CTC 1100 e bättre än Star
Ingen ide att maila, de svara sällan eller aldrig, ring om du vill veta, där får man bra servic.
Men en sån där har jag nog inte på min, måste kika nästa gång jag sotar.
Men jag kan inte förstå vad den sulle vara bra för då all programering sitter i chippet och ska man ändra programeringen så måste man byta chipp.
Men en sån där har jag nog inte på min, måste kika nästa gång jag sotar.
Men jag kan inte förstå vad den sulle vara bra för då all programering sitter i chippet och ska man ändra programeringen så måste man byta chipp.
deleted
Jag har en sådan kontakt på min och i manualen så står det :
Serielt grässnitt,för avläsning av luftmängd vid låg effekt,drifttider och driftparametrar.Kräver seriekabel eller avläsningsenhet,tillbehör
Om man koppla in en dator till det vet jag ej men det borde gå med rätt program.
Mvh CHEVY63
Serielt grässnitt,för avläsning av luftmängd vid låg effekt,drifttider och driftparametrar.Kräver seriekabel eller avläsningsenhet,tillbehör
Om man koppla in en dator till det vet jag ej men det borde gå med rätt program.
Mvh CHEVY63
Nibe vedex 3000,Acktankar 1000L
värmebaronen viking bio
boyta 114kvm biyta 145kvm
värmebaronen viking bio
boyta 114kvm biyta 145kvm