Mailadress @home.se ??
Mailadress @home.se ??
Hejsan
Är det någon som kör med @home.se ?
Har ni några problem med denna mail?
Jag har problem med att det inte går logga
in med namn och lösen.
Tänkte bara om det är vanligt fel ?
Är det någon som kör med @home.se ?
Har ni några problem med denna mail?
Jag har problem med att det inte går logga
in med namn och lösen.
Tänkte bara om det är vanligt fel ?
Moderator
CTC 265 - 74
Janfire Flex-A - 02
Pellistore -04
CTC 265 - 74
Janfire Flex-A - 02
Pellistore -04
Har en home.se adress, och har tidvis haft problem med inloggningen. Inte mer än en handfull gånger och det har "fixat sig själv" efter någon timma. Ibland har min mailklient inte lyckats logga in, medans det har gått utmärkt att logga in via browsern.
1-plans trähus med tegelfasad från 1954 75m2 + källare 75m2.
Värmer med:
CTC Ecoflex alternativt 2st L/L VP
Värmer med:
CTC Ecoflex alternativt 2st L/L VP
Det är ofta problem med min home adress!
Ofta problem med inloggningen, mailprogrammet frågar efter lösenordet etc... Home känns riktigt oseriöst och osäkert. Därför har jag skaffat en xxxx at mac.se adress som jag får betala för, känns betydligt stabilare och är spam-fritt!

Ofta problem med inloggningen, mailprogrammet frågar efter lösenordet etc... Home känns riktigt oseriöst och osäkert. Därför har jag skaffat en xxxx at mac.se adress som jag får betala för, känns betydligt stabilare och är spam-fritt!

Biomatic 20+, ombyggd till kedjedriften. Thermias shuntstyrning med inne- och utegivare, 300L förråd, och Tigex 25 draglucka. Småsäck Byggmax 16kg. Altbergsaskfälla.
Huset är i två plan, 137kvm + källare. Byggt 1929.
Huset är i två plan, 137kvm + källare. Byggt 1929.
-
- Lärjunge!
2827 Mbyte stod det precis på min gmail-box och den ökar för varje gång man är inne.
Deras spam-filter fungerar också väldigt bra till skillnad från min gamla spray.se adress.
Deras spam-filter fungerar också väldigt bra till skillnad från min gamla spray.se adress.
Moderator
Nu Bioline 20 (-06) 14 kW tid. EcoTec A3 (-97) 15 kW, TMV Alpha Keram UB, vakuumtransp. för pellets mellan ext.förråd och pannrum, ca.11 m² Lesol 5AR, 1,8 m³ 4 slingors acktank, 4-vägs shunt med CBJ, KW SID 012 dragbegr.
Nu Bioline 20 (-06) 14 kW tid. EcoTec A3 (-97) 15 kW, TMV Alpha Keram UB, vakuumtransp. för pellets mellan ext.förråd och pannrum, ca.11 m² Lesol 5AR, 1,8 m³ 4 slingors acktank, 4-vägs shunt med CBJ, KW SID 012 dragbegr.