Ica Pellets ?
Ica Pellets ?
Nån som kör med ICA pellets ? Dom gjorde reklam på Radion ( Borlänge ) att dom sålde för 1,95 kr/kg tyckte jag lät billigt !
Re: Ica Pellets ?
Hehe... det var nog Mika Pellets du hörde. De håller till i Borlänge-trakten och säljer BioNorr SCA.sarrow skrev:Nån som kör med ICA pellets ? Dom gjorde reklam på Radion ( Borlänge ) att dom sålde för 1,95 kr/kg tyckte jag lät billigt !
1.95kr/kg är för storsäck. Om jag inte förstått det fel är BioNorr SCA normalt sett 6mm pellets. Vet inte hur stor betydelse det har.
http://www.mikapellets.se/
Parca Binett -63, Värmebaronen Viking Bio -06, Oljefat som förråd, Tigerholm Tigex 25 draglucka
Full koll på förbrukningen med pelletskalkylen.se
Det är inte mer än ett stenkast mellan Falun och Borlänge...Danne82 skrev:Borlänge?
Citerat från hemsidan:
"Företaget har sin hemvist i Västerås men finns också i Falun Dalarna. Vi levererar enligt dina önskemål över hela Dalarna och Västmanland."
Men billiga verkar de vara i alla fall.

Fast det ser ut att ligga i Vika om man söker på ett av telefonnumren.
Parca Binett -63, Värmebaronen Viking Bio -06, Oljefat som förråd, Tigerholm Tigex 25 draglucka
Re: Ica Pellets ?
Enligt hemsidan så tar dom ju 2,15 kr kg för storsäck ?Krister skrev:Hehe... det var nog Mika Pellets du hörde. De håller till i Borlänge-trakten och säljer BioNorr SCA.sarrow skrev:Nån som kör med ICA pellets ? Dom gjorde reklam på Radion ( Borlänge ) att dom sålde för 1,95 kr/kg tyckte jag lät billigt !
1.95kr/kg är för storsäck. Om jag inte förstått det fel är BioNorr SCA normalt sett 6mm pellets. Vet inte hur stor betydelse det har.
http://www.mikapellets.se/
Skämt åsido Om det var sant med ICA pellets så skulle man kunna använda med ICA-kort och får många bonus

CTC 1100 -97 + köpte beg. VB-brännaren årsm -07
Siemens RVP200
Mini Mafa
Tigex 25.
-----------------------------------------------
Haft ägt VB Star + Viking bio under 2004-2010 nöjd, såld hus.
Märks stor skillnad CTC 1100 e bättre än Star
Siemens RVP200
Mini Mafa
Tigex 25.
-----------------------------------------------
Haft ägt VB Star + Viking bio under 2004-2010 nöjd, såld hus.
Märks stor skillnad CTC 1100 e bättre än Star
-
- King Pinne!!!!!
- Kontakt:
Jodå dom kör nog dygnet runt nu iaf..Toobster skrev:Fick igår lördag 4 pallar med pellets från MIKA Värmepellets. Dom kom runt 17.30 på lördagkvällen![]()
6mm BioNorr SCA. Betalade strax under 2000 kr pallen tror jag visst.

Solett verkar då göra de..
Thermia Bequem 15D, Nibe alpha keram, Borö 500/110 L Acktank, Laddomat 10 (tidigare 2 st Biona o 1 st Janfire) 13,5 m3 bulkförråd