Jag vet att man inte ska klaga på gratis tjänster och ideella initiativ, men ett surt påpekande kan jag tyvätt inte låta bli att komma med:
Andra sidor med trådade forum klarar av det där med inloggning och inlägg, borde inte det här forumet också kunna lösa den frågan.
Vad jag kan se av alla konstiga sifror och bokstäver så använder ni alla samma system.
Jag börjar nämligen bli väldigt trött på att bli utloggad i tid och otid.
Visst man lär sig att använda copy och paste och på så sätt rädda det man skrivit, men glömmer man sig så blir man rätt less kan jag tala om.
Precis som just nu tex.
Inlägg och inloggning.
Det är nog inte forumet som bråkar utan något annat hos dig, jag har aldrig blivit utloggade, den automatiska inloggningen funkar hur bra som helst.
Så länge du använder samma dator och inte använder forumet från mer än en dator så ska det funka hur bra som helst.
Så länge du använder samma dator och inte använder forumet från mer än en dator så ska det funka hur bra som helst.
En Roslagsbrännare och en Nibe City, finns placerad i län N (Halmstad)
brännaren går året runt sedan 2006, har bara bytt tändelement 3 gånger 2011, 2015 och 2019, allt annat är originaldelar.
brännaren går året runt sedan 2006, har bara bytt tändelement 3 gånger 2011, 2015 och 2019, allt annat är originaldelar.
Jag hade detta problem och var "lite" less på det. Sen ändrade jag URL'en till "www.pellets.info" varefter det fungerade prickfritt. Tidigare hade jag "www.free.nu/ochhurdetnuvar"
Janfire NH, CTC 265B '72, K-Silo, KW SID012 dragbeg.
143m² (2 plan) + 71m² 1939, 20°C.
Var med i utv. av styrningen till Janfire NH brännaren.
Är inte PK!
143m² (2 plan) + 71m² 1939, 20°C.
Var med i utv. av styrningen till Janfire NH brännaren.
Är inte PK!
Aaaarrgggghhhh, faaaan jag stryper snart någon.
Icecap vad menar du med bytte URLen?
Jag kommer till den här sidan genom att skriva in www.pellets.info, men så fort jag ska logga in så hamnar jag på free.nu och då går det bra att skriva ett inlägg, men fortsätter jag vidare så nog faaaaaaaaaan så hämnar jag i en evighets cirkel med inloggning på inloggning.
Så hur fixade du problemet? Med en speciell host-fil?
Gissa om det sket sig på första försöket att posta?
Icecap vad menar du med bytte URLen?
Jag kommer till den här sidan genom att skriva in www.pellets.info, men så fort jag ska logga in så hamnar jag på free.nu och då går det bra att skriva ett inlägg, men fortsätter jag vidare så nog faaaaaaaaaan så hämnar jag i en evighets cirkel med inloggning på inloggning.
Så hur fixade du problemet? Med en speciell host-fil?
Gissa om det sket sig på första försöket att posta?