Var hitta bra billiga digitala termometrar till tanken??
Var hitta bra billiga digitala termometrar till tanken??
kollade clas i sjön men dom ville ha 198:- för en dig.termometer,
behöver ju tre stycken så det blir ju ganska dyrt.
behöver ju tre stycken så det blir ju ganska dyrt.
Hej!
Kolla mätområdet (vet inte vilken du tänkt på)
Själv köpte jag 19 57 15-06 på Conrad.se -10°C-+110°C
Den är avsedd för inbyggnad och behöver "knappar" för att få alla funktioner, men den mäter temp som den är..
149:-
Mvh/P
Kolla mätområdet (vet inte vilken du tänkt på)
Själv köpte jag 19 57 15-06 på Conrad.se -10°C-+110°C
Den är avsedd för inbyggnad och behöver "knappar" för att få alla funktioner, men den mäter temp som den är..
149:-
Mvh/P
Vedolux37 + Stocksbrotank 4-sling 750L + tomtank 750L Exoheat 1858 2x24 rör,
-
- Pannrumstomte!
Den från CO för 198:- har bra siffror, tydliga och "kraftiga" men som jag också tycker kanske lite väl dyr om man vill ha några stycken (vilket man ju vill).
Den från Conrad har jag också, dock ej ännu inkopplade på tanken, men siffrorna på den displayen är lite mindre och inte fullt så "kraftga" och tydliga som de på Co:s termometer. Dock har denna lite mer finesser om man löder dit några knappar, bl.a. finns max och min temp. det skall dessutom gå att få någon typ av larm vid viss temp om jag läste manualen rätt.
Den från Conrad har jag också, dock ej ännu inkopplade på tanken, men siffrorna på den displayen är lite mindre och inte fullt så "kraftga" och tydliga som de på Co:s termometer. Dock har denna lite mer finesser om man löder dit några knappar, bl.a. finns max och min temp. det skall dessutom gå att få någon typ av larm vid viss temp om jag läste manualen rätt.
Moderator
Nu Bioline 20 (-06) 14 kW tid. EcoTec A3 (-97) 15 kW, TMV Alpha Keram UB, vakuumtransp. för pellets mellan ext.förråd och pannrum, ca.11 m² Lesol 5AR, 1,8 m³ 4 slingors acktank, 4-vägs shunt med CBJ, KW SID 012 dragbegr.
Nu Bioline 20 (-06) 14 kW tid. EcoTec A3 (-97) 15 kW, TMV Alpha Keram UB, vakuumtransp. för pellets mellan ext.förråd och pannrum, ca.11 m² Lesol 5AR, 1,8 m³ 4 slingors acktank, 4-vägs shunt med CBJ, KW SID 012 dragbegr.
-
- Pannrumstomte!