Samma firma utförde all arbete, nu idag sa dem att jag skulle få en pall med pellets som tack för utfört arbete.
Med det menat att jag själv plockade ur plcn och torkade med hårfön och sedan startade upp anläggningen.
Fortfarande så har de synsättet att det var mitt ansvar att berätta för dem hur mina element är kopplade. Fast jag faktiskt inte visste hur dem är kopplade mer än att ju det elementet i badrummet har alltid varit lite värme på oavsett om jag shuntar av helt på den gamla pannan.
Men jag får väl ändå tolka den gesten som en '' ursäkt'' och godta den då.. Pallar inte hålla på och tjafsa, sen har ju Ulma sina ordinarie garantier.
Det verkar inte som plcn tagit skada, det luktade inte bränt om den när den '' kortslöts'' av fukten och när jag torkat den och slog på strömmen hade jag den ute och kollade/luktade efter eventuell rök, säkringar och reläer verkar oxå jobba som de ska.
Så jag får väl ta pallen och sen hålla käften. Som sagt vill ju ändå inte bli för osams med dom ifall jag inte får tag i en annan ÅF.
Annars måste jag säga att jag är grymt nöjd med själva pannan

" När toalett och kylskåp är på plats i pannrummet så är min Mansgrotta komplett. "
- [ULMA Panna & ULMA brännare] -