Jag har idag haft besök av elektriker som hjälpt mig installera min nya panna. Vet inte om ni kommer ihåg de där billiga Biomaticarna som Jämtkraft sålde ut på Blocket? Jag knep den sista.

Under installationen stötte vi på lite

Vi sökte därför Ariterm och möttes av... ja, ni känner säkert till deras policy "service endast via ÅF" osv. Efter viss enträgenhet fick vi tag i en som kanske skulle prata med någon annan och högst eventuellt återkomma. De kunde f.ö. inte ens hänvisa till var på hemsidan ev. dokumentation finns...
Så jag ringde upp Jämtkraft med små förhoppningar om att få fatt i någon där. Men se så fel jag hade! Killen jag fick tag i hade förvisso inte koll på pannan, men lovade att hjälpa mig ändå. (Ord. kontaktpersonen som jag köpt pannan genom hade semester). Mindre än en timme senare ringer telefonen och vem är det om inte ord. killen som ringer - från sin semester! Och se, han hade järnkoll på hur det skulle se ut i pannan.
Ja ni ser säkert vem som får rosorna och vem som får riset... Tack, det kallar jag service!