Nej jag har inte ändrat något med turbulatorerna - dvs jag har alla tre i.
Men rent tekniskt, vad kan orsaken vara till att den larmar "övertryck" pga att alla turb. sitter i? Försöker bara förstå hur det funkar?

Det som ÄR ändrat sedan innan är: Nytt innerrör + gavel. Dessutom en grej till faktiskt men det vet jag inte om det har någon betydelse?
Det sitter ju en sådan där "filt" (eller vad det är för material?) -packning runt hålet i brännaren där man särar innerrör från ytterrör. Den var i princip helt borta tidigare men nu satte vi på en ny.
Kan det vara så att det tidigare då kommit in mer luft pga det och nu när vi satt på en sådan packning så har förutsättningarna ändrats så att vi kanske måste ändra på något annat - t ex turbulatorerna etc?
Ha ha undrar om någon fattar mitt amatör-svammel?

Nä alltså detta gör mig knäpp! Har precis varit nere och startat om den igen. Öppnade och rensade rostret även om det inte behövdes.