Avd Roliga historier och bilder!!

Skriv svar
Användarens profilbild
Dave
Pannrumsnisse!

Inlägg av Dave »

Vita huset är inte vitt längre...det är en svart Barack :shock:

MVH// Dave
CTC EcoAir 406 + CTC EcoZenith i250/L install.17-10-10
10 m. skorsten
Hus byggt-31 130kvm boyta+120 biyta
2 vuxna+ 1 tonåring
manin
Pannrumstomte!

Inlägg av manin »

:lol: slapp gå till bolaget, vara hemma och ladda ner vin när man vill bara man har betalt bredbandsabbonemang :lol:

Jo, har ni funderat på renovering er ny klädkammare, kanske ni har bråkat om hur fru vill ha så och si klädkammare.
LUGNT ... det finns en bra lösning på att bygga klädkammare för din del ...
http://www.youtube.com/watch?v=yIutgtzwhAc :thumleft:
CTC 1100 -97 + köpte beg. VB-brännaren årsm -07
Siemens RVP200
Mini Mafa
Tigex 25.
-----------------------------------------------
Haft ägt VB Star + Viking bio under 2004-2010 nöjd, såld hus.
Märks stor skillnad CTC 1100 e bättre än Star
ronald
Pannrumstomte!

Inlägg av ronald »

Är det dom här ggr man får använda the F".."k word

Bild

Bild

Mvh
ctc171-79 kmp px21-04 (7.3) chippad .6m skorsten (rör genom kalla delen) Tigex 25,,kmp-veckoförråd
conturakamin (med egen premodul-skorsten //Nibe el-beredare 80x110=190m2 trähus /5 pers
ronald
Pannrumstomte!

Inlägg av ronald »

Only in America?

Bild

Only in China?

Bild

Mvh
ctc171-79 kmp px21-04 (7.3) chippad .6m skorsten (rör genom kalla delen) Tigex 25,,kmp-veckoförråd
conturakamin (med egen premodul-skorsten //Nibe el-beredare 80x110=190m2 trähus /5 pers
ronald
Pannrumstomte!

Inlägg av ronald »

Ett citat ur dagens tidning:

Levnadsstandarden i Sverige är nu så hög att endast ett fåtal når upp till den.´´

Mvh
ronald
Pannrumstomte!

Re: Avd Roliga historier och bilder!!

Inlägg av ronald »

Vad är höjden av manlig förnedning?....
Att springa in i väggen med STÅND å upptäcka att man har brytit NÄSAN!

Turken säger till doktorn: Mina ögon svider varje gång jag knullar på svenska tjejer! Vad är felen?
Doktorn svarar: Du tål inte pepparspray

Efter en natt med mycket sex ser mannen ett foto på en annan man på hennes sängbord. Han blir lite orolig och frågar - Är det din man? Nej så klart det inte är säger kvinnan och kryper lite närmare - din pojkvän då? Fortsätter han. Nej absolut inte svarar hon och nafsar han i örat. - Är det din pappa eller bror då? Nej nej nej svarar hon - Men vam faan är det då?
Då svarar kvinnan : Det är jag innan operationen!

Lille Ahmed kom fram till skolfröken en dag:
-Fröken, jag skulle vilja bli svensk.
-Visst, sa fröken. Från och med idag heter du Kalle Svensson.
När kalle kommer hem berättar han stolt för sina föräldrar att han minsann heter Kalle Svensson
. Hans far ger honom rejäl käftsmäll och likaså hans mor. Nästa dag i skolan frågar fröken hur det kändes att vara svensk.
-Jo, sa Kalle. Jag hann inte mer än hem så fick jag stryk av två invandrare...

En obducent hade en grupp nya elever uppställda framför en avliden uteliggare. Det är framförallt två saker ni måste lära er. För det första, inget får äckla er. Han stoppade in fingret i röven på den döde och sög sen på fingret! Efter viss tvekan gjorde studenterna samma sak.
Det andra ni VERKLIGEN behöver lära är uppmärksamhet. Det var pekfingret jag stack i röven och långfingret jag sög på.

Två män är på fjälltur. Det är soligt o varmt så de solar nakna. Plötsligt skriker den ena: Aj! Jag blev biten av en orm på ollonet! Den andra ringer 112. Läkaren säger att giftet måste sugas ut genast annars dör han. Den bitne frågar oroligt: Vad säger läkaren? Kompisen svarar: Du kommer att dö!

"Jag läste i tidningen om en man som hade spöat sin kärring med ett grytlock i köket. Vilken sjuk värld vi lever i... Va fan hade han i köket att göra?"

Ali säger till Mohammed:
-Varför går din fru 10 meter framför dig när det står i koranen att hon skall gå bakom dig?
Mohammed:
-Koranen är en mycket gammal bok, skrevs flera hundra år innan landminan uppfanns!
Användarens profilbild
Dave
Pannrumsnisse!

Inlägg av Dave »

Fru Fritzl till sin man: Har du släkt i källaren? :shock:

MVH//Dave
CTC EcoAir 406 + CTC EcoZenith i250/L install.17-10-10
10 m. skorsten
Hus byggt-31 130kvm boyta+120 biyta
2 vuxna+ 1 tonåring
ronald
Pannrumstomte!

Inlägg av ronald »

Kvinnor klagar ofta högljutt om att de endast får 85% av mannens lön, men herregud de har ju sin egen lön också.

okänd tänkare :roll:
Användarens profilbild
Brynäs
Energiprofet!

Inlägg av Brynäs »

Två bönder står och pratar med varandra när den ene säger:
Sen vi fick kommunalt vatten till byn så varken smakar eller luktar
fittan något!!
CTC 265B-1967 Bequem 20D nöjd Rookie!!
1 1/2 plan 118m2+68m2 källare
ronald
Pannrumstomte!

Inlägg av ronald »

Det var så varmt att spela den dagen (Us open tennis) så spelarna fick så lov att ta med sig handduken , och torka sig mellan bollarna`´
Davidh
Prima virke

Inlägg av Davidh »

Ingemar och hans fru bor i Kiruna. En vintermorgon när de åt frukost hörde de nyhetsuppläsaren på lokalradion säga:
-"Vi kommer att få 8-10 cm snö idag. Vi vill därför att ni parkerar er bil på den sida av gatan som har jämna husnummer, så att snöplogen kan komma fram."
Varpå Ingemars fru går ut och flyttar bilen.

En vecka senare, när de än en gång äter frukost, hör de följande meddelande på nyheterna:
-"Vi väntar in ett nytt snöoväder idag, och räknar med snömängder på ca 15-20 cm. Snöröjarna är tacksamma om ni parkerar bilen på den sida av gatan som har udda husnummer, så att snöplogen kommer fram."
Ingemars fru går lydigt ut och parkerar bilen på den sida vägen som nyhetsuppläsarna nämnde.

Nästa vecka utspelas samma scenario ännu en gång. Nyhetsuppläsaren meddelar att det väntas mer snö.
- "Vi räknar med 14-16 cm snö idag, vi vill därför be alla att parkera era bilar på den...."
Då försvinner strömmen och radion tystnar.

Ingemars fru blir mycket upprörd, och med ett bekymrat ansiktsuttryck säger hon till sin man:
- "Älskling, jag vet inte vad jag ska ta mig till. På vilken sida av gatan ska jag nu parkera bilen? Du vet, så att snöplogen kommer fram."

Med den kärlek och förståelse i rösten, som alla män som är gifta med blondiner alltid har, säger Ingemar:
-"Men älskling, kan vi inte låta bilen stå kvar i garaget i dag?"
Exonom B20B 1970, Baxi eurofire 2009
94m² +141² 1970, värmer ca: 185m²
Ackumulatortank 500l 1983
funderar på vedpanna
Davidh
Prima virke

Inlägg av Davidh »

Norrmannen hittade en videofilm i en låda. Nyfiken på vad det är sätter
han den i videon och trycker på play. Han drar efter andan när han får
se sin fru har samlag med tre andra män. Han sätter sig ner chockad
och funderar. Efter en stund pustar han ut och säger till sig själv:
”vilken jävla tur att det bara var på film...”
Exonom B20B 1970, Baxi eurofire 2009
94m² +141² 1970, värmer ca: 185m²
Ackumulatortank 500l 1983
funderar på vedpanna
Användarens profilbild
Brynäs
Energiprofet!

Inlägg av Brynäs »

Japanska Toyota testar tätheten i bilkupen genom att sätta en katt inne och låta den vara där över natten.
Nästa dag när de tittar till katten om den har svimmat av syrebrist så tätar kupen ordentligt.
Ryska Lada har börjat med detta likaså.
Nästa dag när de kommer dit så kollar de
har katten rymt så tätar den dåligt.
CTC 265B-1967 Bequem 20D nöjd Rookie!!
1 1/2 plan 118m2+68m2 källare
lövet
Lärjunge!

Inlägg av lövet »

Året är 2010 och Figo, Ronaldo och Zlatan har alla hamnat i Real.
Av någon anledning är de ute och åker bil tillsammans med Kluivert.

Kluiverts körkapacitet är ju inte så lysande och efter några pilsner
så drar han rätt in i ett träd. Alla fyra dör.
Som alla förstår så tar Kluivert steget direkt ner i helvetet.

Figo, Ronaldo och Zlatan tar sig
Ronaldo och Zlatan tar sig dock upp till pärleporten där de
välkomnas av Sankte Per som direkt leder dem in direkt leder dem in till vår Herre.

De tre stegar fram mot Gud som sitter på sin tron.
Gud säger då:
"Figo, vad är det bästa med fotboll?" Figo bugar sig och svarar:
"Det bästa med fotbollen är att jag har kunnat sprida glädje till folket,
tjäna pengar till mitt uppehälle och få se hela världen".
Gud ansåg att det var ett bra svar då han sa: "Bra Figo, kom och sitt på min vänstra sida"

Gud tittade sedan på Ronaldo och sa."Och du Ronaldo, vad är
"Och du Ronaldo, vad är det bästa med fotbollen?", Ronaldo svarar lite försynt: "Herre, jag kommer från fattiga förhållanden och har lyckats visa mina medmänniskor att det finns en väg ut ur det hela och att man inte behöver vara dömd till ett liv i misär. Samtidigt har även jag kunnat sprida glädje till folket".

Gud svarade:
"Bra svarat Ronaldo, kom och sitt på min högra sida."

Gud tittade sedan på Zlatan och sa:
"Vad tycker du då Zlatan?
Zlatan tittar upp, harklar sig, spottar på marken och säger.
"Du sitter på min stol"

//Lövet
Fast: 1 Thermia Villa 90 inst.okt 97,440m slang, 290m² 1 ½ pl.med käll.byggt 58. Nu 17420kWh tot -08,pump 9636kWh -08.Oljeförb.innan 4,3-4,5m³.
Fast: 2 VB Joker,Viking Bio,Mafa Midi.Siemens Villa 2,Sanyo 123EHN,1pl.med käll.tot 206m² byggt 71.
thomasx
Energiprofet!

Inlägg av thomasx »

ronald skrev:Only in America?

Bild

Only in China?

Bild

Mvh
Naej, i Tokyo är väl den andra bilden tagen. Only in japan alltså :)
Skriv svar