Granngården 59Kr för en säck
Granngården 59Kr för en säck
Visserligen bara 1 säck. Ville bli av med ett presentkort.
Egor duplomat D1F 1978 Pellx 2001 7.0 Tigex25 Bulkföråd Termomatic ERA
Är du så dum att du inte kollar vad det kostar som du beställer så tycker jag inte synd om dig. Surt att komma och klaga i efterhand.mrsmp skrev:Javla lantmannen. Har kopt pellets dar lange nu, och sist nar jag bestallde valde dom att inte saga nagot om prishojningen som tydligen intraffade den 15 dec. Det far man veta forsta nar man far fakturan. 5200 for tva pall. javla ocker det ocksa.
Baxibrännare i en Focus PE 20
jag köper pellets av en lokalhandlare innan höjningen för 37,50/ 16kg
vet inte riktitg vad han ska han nu ska kolla det.
men det är bra kvalite och inga problem
vet inte riktitg vad han ska han nu ska kolla det.
men det är bra kvalite och inga problem
Ecotec B1 50kwh- Ny (panna acinax 350 bio)
Ecotec A3 15kwh- (panna norrahammar)
Janfire flex A - (panna econom)
Green energi 50kwh (rör brännare) gammal norrahammar panna
Px 21- panna ?
Ecotec A3 15kwh- (panna norrahammar)
Janfire flex A - (panna econom)
Green energi 50kwh (rör brännare) gammal norrahammar panna
Px 21- panna ?
hall dina asikter for dig sjalv. Jag har bestallt hos dom i ett par ar, da bor dom val informera nar jag gor en ny bestallnign att priset okat?salmon skrev:Är du så dum att du inte kollar vad det kostar som du beställer så tycker jag inte synd om dig. Surt att komma och klaga i efterhand.mrsmp skrev:Javla lantmannen. Har kopt pellets dar lange nu, och sist nar jag bestallde valde dom att inte saga nagot om prishojningen som tydligen intraffade den 15 dec. Det far man veta forsta nar man far fakturan. 5200 for tva pall. javla ocker det ocksa.
Om du kompletterar din profil med bl.a. bostadsort så skulle denna informationen (angående pelletsinköp) vara mycket mer givande för de som ev. bor i närheten. Nu vet vi ju inte var i landet du bor.........killejkpg skrev:jag köper pellets av en lokalhandlare innan höjningen för 37,50/ 16kg
Moderator
Nu Bioline 20 (-06) 14 kW tid. EcoTec A3 (-97) 15 kW, TMV Alpha Keram UB, vakuumtransp. för pellets mellan ext.förråd och pannrum, ca.11 m² Lesol 5AR, 1,8 m³ 4 slingors acktank, 4-vägs shunt med CBJ, KW SID 012 dragbegr.
Nu Bioline 20 (-06) 14 kW tid. EcoTec A3 (-97) 15 kW, TMV Alpha Keram UB, vakuumtransp. för pellets mellan ext.förråd och pannrum, ca.11 m² Lesol 5AR, 1,8 m³ 4 slingors acktank, 4-vägs shunt med CBJ, KW SID 012 dragbegr.
-
- Frö
ehrm... Nej!mrsmp skrev:hall dina asikter for dig sjalv. Jag har bestallt hos dom i ett par ar, da bor dom val informera nar jag gor en ny bestallnign att priset okat?salmon skrev:Är du så dum att du inte kollar vad det kostar som du beställer så tycker jag inte synd om dig. Surt att komma och klaga i efterhand.mrsmp skrev:Javla lantmannen. Har kopt pellets dar lange nu, och sist nar jag bestallde valde dom att inte saga nagot om prishojningen som tydligen intraffade den 15 dec. Det far man veta forsta nar man far fakturan. 5200 for tva pall. javla ocker det ocksa.
Informerar kassörskan dig på Konsum att bananerna är 45 öre dyrare idag än igår? Nej - du får snällt titta själv på prislappen..
Kalmarpanna V33:a(vedeldad), Thermomatic, 650+550 liters tankar. 2-plan i sutteräng 195m2.
-
- Fröträd
Är inte det ganska typiskt för dagens samhälle / internet ?mrsmp skrev:Jag har bestallt hos dom i ett par ar, da bor dom val informera nar jag gor en ny bestallnign att priset okat?
Nu låter det som om man är 85år gammal, men dessvärre verkar inte en "gammal, trogen kund" vara vatten värd.
Man behöver inte gå längre än till telefoni och försäkringar för att inse att det är bäst att vara vaksam,
varför skulle pelletsbranchen vara annorlunda

//Magnus
Brännare: Viking BIO B16GL "Pimped ed."
Panna: Calmarpannan V25 + 2 x 500 liter acktank.
Laddomat 21. KW05
Förråd: Mafa Mini, småsäck 16 kg
Dataloggning på alla temperaturer
Hus: 150 kv + 75 kv källare byggt 1929
Panna: Calmarpannan V25 + 2 x 500 liter acktank.
Laddomat 21. KW05
Förråd: Mafa Mini, småsäck 16 kg
Dataloggning på alla temperaturer
Hus: 150 kv + 75 kv källare byggt 1929