I alla fall så kom 14 dagars förrådet på plats för ett tag sen och gubben som hjälpt till lite (mest med att sälja och telefonsupporta), har ruskigt svårt att få tummen ur och ta sig dit.
Först och främst är problemet vinkel och avstånd mellan förråd och panna, bilderna är tagna med telefon fast jag tror de blev ok ändå. Fråga gärna om det behövs.

Till vänster om förrådet finns en vägg, på utsidan av den väggen är det en torpargrund där det är tänkt att ett större förråd ska byggas. Sedan ska det gå en skruv emellan förråden. Han har i dagsläget 3 motorer (vet inte varför en är gul, den kanske följde med från början), och en 3m skruv. Kruxet är att i instruktionen står något i stil med att man ska droppa ner skruven i röret, dra upp den 5cm och kapa vid axeln. Men 5cm på den kortare axeln innebär ju att bara någon centimeter sitter ovanför låsbulten.
Något i den stilen stod det..jag finläste inte och la på minnet, det blev lite spontant att jag fick för mig det här med att hjälpa till här så att säga..