Telge?
Har tittat lite smatt pa telge men ocksa bioshop. Jag tycket det verkar vettigt att dela upp betalningarna om man har mojlighet. Priserna lar ju knappast sjunka sa man forlorar ju ingenting. Det kan vara saftigt for manga att punga ut med en femton tjugo tusen i ett go annars. I det stora hela verkar det vara ungf samma priser overlag om man inte kan hamta sjalv da, det ar uteslutet for mig iallafall.
Fick läste erbjuder från Telge pellets. Att man kan avtal ett, två eller tre år med fastpris. Ja, förstår man kan känna sig trygg.
Så läste jag att de Telge är avtal med Neova. Att blir kund med Telge och erbjuder 2330 kr/pall 1, 2, eller 3 år.
Men här hemma området återförsäljer Neova för hämtpris 1950kr/pall + transport beror avstånd och antal pall 50-150 kr/pall. Det här mesta del har varit samma pris i minst 2 år nu.
Så läste jag att de Telge är avtal med Neova. Att blir kund med Telge och erbjuder 2330 kr/pall 1, 2, eller 3 år.
Men här hemma området återförsäljer Neova för hämtpris 1950kr/pall + transport beror avstånd och antal pall 50-150 kr/pall. Det här mesta del har varit samma pris i minst 2 år nu.
CTC 1100 -97 + köpte beg. VB-brännaren årsm -07
Siemens RVP200
Mini Mafa
Tigex 25.
-----------------------------------------------
Haft ägt VB Star + Viking bio under 2004-2010 nöjd, såld hus.
Märks stor skillnad CTC 1100 e bättre än Star
Siemens RVP200
Mini Mafa
Tigex 25.
-----------------------------------------------
Haft ägt VB Star + Viking bio under 2004-2010 nöjd, såld hus.
Märks stor skillnad CTC 1100 e bättre än Star