Fick min stulen i natt när jag låg och sov i min villa.

Inte så mycket men en helpall Vida.
Ni som har erat ute runt Boråstrakten håll kolla om ni ser en grå utlänsk skåpbil, en sådan hade synts till på området.
Mvh, Peter
Vem vill höra en tuta i tid och otid, så fort en katt, rådjur eller något annat går förbi sensorn så skulle det ju tuta......manin skrev:Sätt upp rörelsesenor med 250 w lampa och gärna svag tuta inkopplas. Bättre än ingen.
Givare modell "pet" kräver att en kropp på minst 30 kg avviker från omgivande temperatut och dessuyom rör sig.Roli skrev:Vem vill höra en tuta i tid och otid, så fort en katt, rådjur eller något annat går förbi sensorn så skulle det ju tuta......manin skrev:Sätt upp rörelsesenor med 250 w lampa och gärna svag tuta inkopplas. Bättre än ingen.
Lägg ut rävsaxar...så blir det annat än tutor som hörs....manin skrev:Tråkigt att det hände.
Sätt upp rörelsesenor med 250 w lampa och gärna svag tuta inkopplas. Bättre än ingen.
Trodde att dessa endast fanns för inomhusbruk......Rayyan skrev:Givare modell "pet" kräver att en kropp på minst 30 kg avviker från omgivande temperatut och dessuyom rör sig.Roli skrev:Vem vill höra en tuta i tid och otid, så fort en katt, rådjur eller något annat går förbi sensorn så skulle det ju tuta......manin skrev:Sätt upp rörelsesenor med 250 w lampa och gärna svag tuta inkopplas. Bättre än ingen.
Bara som en upplysning alltså