TIPS OM STORLEK PÅ NÄT VID SPÅNRENSNING

Skriv svar
Kolle
Frö

TIPS OM STORLEK PÅ NÄT VID SPÅNRENSNING

Inlägg av Kolle »

hAR TÖMT HELA FÖRÅDET PÅ 2 TON PELLETS I TJOCKA SOPSÄCKAR. ANLEDNING: HELA BOTTEN FULL ME SPÅN SAMT TRASIG SKRUV. nU BEHÖVER JAG HA IN ALL MIN PELLETS IGEN. HAR TESTAT LITE OLIKA NÄT VERKTYG MEN ANINGEN FÖR STORA HÅL SAMT FÖR SMÅ..
NÅN SOM KAN GE MIG GOTT RÅD OM SMART SPÅNRENGÖRING MED NÅN TYP AV SIL,HÖNSNÄT ETC.?
Galenpanna..
Taxen
Pannrumstomte!

Inlägg av Taxen »

I nödfall har Biltema det här nätet,som du kan spika fast på två brädor som är på högkant.Sätt också en bräda på bakre kortsidan och ev.några ribbor under nätet som extra stöd.Jag har gjort nåt liknande fast med en bit av ett rensmaskinssåll.Du får luta och skaka ner pelletsen genom sållet till förrådet.Ev.får du hinka från säckarna då det kan vara tungt att hålla i dom.

/STYLING/EXTERIÖRT/

Visa stor bild

Grillnät
Aluminiumnät. För ett tuffare utseende på bilens front. Universalmodell. Klipps till passande storlek. Limmas eller skruvas fast.
Skriv utVisa stor bild
Art nr Pris Antal
Mått: 120 x 20 cm
Svart 32-101 99,00 kr
Silver 32-102 99,00 kr
Mått: 100 x 33 cm
Svart 32-103 119,00 kr
Silver 32-104 119,00 kr
Pelletseldare sen -00
KMP (PellX)brännare -00,som är ansluten till en Aquator panna.Självcirkulation på värmen med hjälp av motorshunt,utetempgivare och innetermostat.Dragbegränsare SID012, 7m skorsten-tegel.
Skriv svar