Billig pellets i dalarna
Billig pellets i dalarna
Hej, Detta är mitt första inlägg på pellets.info
Är det någon som vet var man kan köpa billig bra pellets i Dalarna
janfire jämäpanna K-silo. Planer på stort förråd
Re: Billig pellets i dalarna
Tjena! Finns det nån byggmax i Dalarna det är ju hyfsat pris..nuLW skrev:Hej, Detta är mitt första inlägg på pellets.info
Välkommen förresten!...ronald
ctc171-79 kmp px21-04 (7.3) chippad .6m skorsten (rör genom kalla delen) Tigex 25,,kmp-veckoförråd
conturakamin (med egen premodul-skorsten //Nibe el-beredare 80x110=190m2 trähus /5 pers
conturakamin (med egen premodul-skorsten //Nibe el-beredare 80x110=190m2 trähus /5 pers
Här finns några att kolla.
http://gulasidorna.eniro.se/query?what= ... ea=dalarna
http://gulasidorna.eniro.se/query?what= ... ea=dalarna
Pelletseldare sen -00
KMP (PellX)brännare -00,som är ansluten till en Aquator panna.Självcirkulation på värmen med hjälp av motorshunt,utetempgivare och innetermostat.Dragbegränsare SID012, 7m skorsten-tegel.
KMP (PellX)brännare -00,som är ansluten till en Aquator panna.Självcirkulation på värmen med hjälp av motorshunt,utetempgivare och innetermostat.Dragbegränsare SID012, 7m skorsten-tegel.
-
- Fröträd
Diablo80 skrev:finns en som säljer billig pellets i hofors men vet ej pris eller kvalite .. du kan få tele nr nästa gång jag passerar den skyllten =)
jag är också intresserad, pris, tillverkar, kvalitet etc
Diom c700 TRIPPEL med laddomat 3000, 2st ack tankar (1300 l+250 i pannan) , INSATS RÖR PÅ 8,5m diameter 100mm samt dragbergränsare WZB-1
PELAB Pellets
Hej Alla snålvargar
Jag fick en leverans från PEALB pellets www.pelabpellets.se för ett tag sen billig och vad jag förstår bra pellets. Lite strul med utkörning bara.
2.75:- per kg./småsäck Med reservation för felräkning.
Jag hör lite från konkurrenter till dem att de driver bolaget med hjälp av bidrag etc. jag vet ingen sanningsahlt i det.
Jag fick en leverans från PEALB pellets www.pelabpellets.se för ett tag sen billig och vad jag förstår bra pellets. Lite strul med utkörning bara.
2.75:- per kg./småsäck Med reservation för felräkning.
Jag hör lite från konkurrenter till dem att de driver bolaget med hjälp av bidrag etc. jag vet ingen sanningsahlt i det.
janfire jämäpanna K-silo. Planer på stort förråd
Tyvärr så får ni vänta tills på onsdag .. Kommer inte att passera där förens dess .. Fick ingen körning till dalarna .. Annars har ni ett företag i söderhamn Pobio eller vad dom heter , som ni kan ringa och fråga .. Pm:a om ni vill ha nr ..
Kmp px21 -2007
Ctc 1100 family -2000
120m² boyta 2 plan -1957 Ca 22
Ctc 1100 family -2000
120m² boyta 2 plan -1957 Ca 22