Jag tror det tyvärr det är mitt eget fel..
Jag kom att tänka på att jag har pillat på fotocells justeringen, och justerat ner den till ett värde jag tyckte dög (genom att titta hur lågan såg ut i kammaren när den tänder)
Om den nöjer sig med för lite ljus (så det inte brinner riktigt utan mest glöder) så tror jag man kan få lite ljus fast brännkammaren e full med pellets.... efter ett tag brinner det som finns i brännkammaren bort. och sen händer inte mer för det e stopp i röret..
Det jag inte förstår är varför brännaren inte stannar om fotocell slutar indikera... (naturligtvis blev jag sur när jag kom ner och såg det så jag kollade inte om lysdioden lös..)
Roli. I denna skruven kan man inte få genom så långa pellets.. dom knäcks innan... (jag har oxå hittat en del sånna abnorma som du säger)
Jag får låta den gå, och se vad som händer. Nästa gång måste jag bara titta på lysdioden... (kanske e så att brännaren skiter i den efter uppstartsfasen?)
TMV Alpha 1-2 med Biona pelletsbrännare 8meter flexskruv med 2 motorer till mellanförråd, Bulkförråd med flexskruv. 10 meter skorsten