Kopparrördelar och galvaniska strömmar

joeri91942
Energiprofet!
Kontakt:

Inlägg av joeri91942 »

Jag betalade heller ingenting, det bara dök upp ett stooooooort kuvert en dag

/Jörgen
Hus från 51, 1+1/2 plan med källare, 107m2, timmerstomme 5*8 tum med fiberskiva/panel, Vedolux 37, brännare Scotte, 2 * 750L acktank. Kompletterat med L/L på entreplan. Se länken i min profil
juck
Ungskog

Inlägg av juck »

Mats24 skrev:Rödgods, ja då har man lärt sej nåt nytt igen. Hittade denna sida http://ezze.se/produkter/metall.htm där det finns materialuppgifter på olika kopplingar och mycket riktigt är det mer koppar i rödgods.
Tackar !
Vilket sammanträffande att du hittat just den sidan! Nämligen så att jag råkar vara den som knåpade ihop den produktkatalogen för ett antal år sedan och har jobbat där under ett antal sommarlov. Numera är ju sidan iofs utbytt mot en ny, men det är ju skoj ändå.
Mats24
Prima virke

Inlägg av Mats24 »

Vilket sammanträffande att du hittat just den sidan! Nämligen så att jag råkar vara den som knåpade ihop den produktkatalogen för ett antal år sedan och har jobbat där under ett antal sommarlov. Numera är ju sidan iofs utbytt mot en ny, men det är ju skoj ändå.
Ja man får tacka dej med för hjälpen då :)
Thermia Bequem 20D i Diom Vedunic 835. Acktank 750 liter som laddas med Laddomat 21. Motdragslucka. 7,5 m skorsten med 110mm insatsrör.
Äntligen också i drift !!!
Skriv svar