Tänkte bara tala om att jag köper pellets för 1,66 kilot av min lev. hemkört på gården ( NORRPELLETS 6mm ), jag tycker att alla betalar väldigt mycket eller har jag haft tur som hittat denna leverantör?
Tjena I.66sek/kg hemkört
Ja nu får du berätta vilken pelletstillverkare detta är.
ev.din leverantör så man får snacka lite med säljaren
jag vill ha telenr till din leverantör
För kan man köpa till detta pris o kvalite´n är skaplig
hoppas detta inte är ett skämt.
Eryl dp -64
IWABO villa s
2,5m skruv förbättrad motor Iwabo
Veckoföråd,TK1a termostat
Tänkte bara tala om att jag köper pellets för 1,66 kilot av min lev. hemkört på gården ( NORRPELLETS 6mm ), jag tycker att alla betalar väldigt mycket eller har jag haft tur som hittat denna leverantör?
Du MKDS var har du i kikaren,vad utvecklar du med att inte besvara?när vi frågar om fabrikat m.m angående(norrpellets) du startade tråden??
kul att veta
Eryl dp -64
IWABO villa s
2,5m skruv förbättrad motor Iwabo
Veckoföråd,TK1a termostat
mkds skrev:Det stämmer, och nej det är inget skämt, jag betalar 1000kr för 600kg alltså 1,6666 kg
Får du kvitto när du handlar eller lyfter du momsen i en verksamhet?
CTC Ecoflex som värmer ett 60-talshus på 100 m² sedan okt 2006. Ca 3 ton /år. En 5 meters rostfri schiedel-skorsten (120 mm+30 isolering). Tigex 25. Sotar panna + skorsten själv 3 ggr/år. Moderator
Jag köper ifrån han som lev. till alla leverantörer i regionen om ni förstår vad jag menar och NEJ jag får INTE nått kvitto men vad gör det om jag får handla för det priset... ha det
Jag köper ifrån han som lev. till alla leverantörer i regionen om ni förstår vad jag menar och NEJ jag får INTE nått kvitto men vad gör det om jag får handla för det priset... ha det
Troll, troll...
Spring och lek nån annanstans.
BAXI Bonus 30
Eurofire 20kW
Brukspatronen 9kW
2 x Sfinx 58-30X
TA 220U
_._._._._._._._._._._._