Eftersom det var jag som frågade första gången om det var du som var fadern till denna så vill jag bara tillägga en sak till. Du har INTE en enda gång sakt JA eller NEJ på frågan om det är du som står bakom denna. Du har hela tiden gått som en katt runt het gröt. Det skall väl inte vara så j*vla svårt att säga om det är du som har konstruerat denna. Det e väl bara sträcka på sig och se glad ut. Hade jag kommit på en sådan grej som kan vara till hjälp för många så hade jag gjort reklam för den så mycket jag hade kunnat. Det kallas marknadsföring. Men det får stå för mig.uppfinnaren skrev:Hejwepe skrev:Tycker bara att du inte lagt upp det vidare snyggt .Du kunde välJag har inget att dölja, jag behöver inte dågon hemsida då naturenergi har den på sin hemsida
bara upplysa om att du har kommit på detta .Tror det blivit
motsatt effekt.Vidare skulle det väl ligga under http://www.pellets.info/viewforum.php?f=4
Bara min åsikt
Wepe
Åsikten är fri
Du tycker att jag inte lagt upp det snyggt , jag har informerat om ett problem som vi och flera har , men inte du , då är det inte de primära att vem som har kommit på produkten utan hur man kan använda den.
Att du sen frågar om det är jag som har kommit på den, så är det ingen hemlighet att dölja.
Påverkar spån förbränning och underhåll?
-
- Stor entusiast!
- Kontakt:
- Är i återvinningsbranschen - Sista anhalten i pannans liv
- 1½ plans tegelvilla från -37 med 133m² bostadsyta
- Focus PE20 - IWABO Villa S2
- MAFA Mini Förråd - Pellets ifrån Byggmax, innan PellBri Ek/Bok
- ThermOmatic CBJ - Tigex 25
- 1½ plans tegelvilla från -37 med 133m² bostadsyta
- Focus PE20 - IWABO Villa S2
- MAFA Mini Förråd - Pellets ifrån Byggmax, innan PellBri Ek/Bok
- ThermOmatic CBJ - Tigex 25