Jag kör Bionan med en Duplomat kombi panna.
Det känns som om man aldrig kan duscha riktigt varmt....har fått vissa klagomål från frun,

Hur mycket vatten innehåller pannan o vilken tempdiff kör du med??mitche skrev:För mig tar det ca 1,5-2 timmar att få upp tempen till ca 75-80 grader.
Det känns som om man aldrig kan duscha riktigt varmt....har fått vissa klagomål från frun,
Som sagt, hur mycket vatten ryms totalt i pannan, inklusive VV beredaren (om det inte är en slinga).mitche skrev:För mig tar det ca 1,5-2 timmar att få upp tempen till ca 75-80 grader.
OT. Hur fixar du detta byte? En ny brännare eller går det att på ett enkelt sätt att byta själva brännkammaren?snillet skrev:
Men...jag har gamla brännkammaren, än så länge... skall byta till den nya inom en vecka, återkommer om det blir någon avsevärd skillnad.
Enkelt, nja, men den nya passar i det gamla skalet ja.ztz skrev:OT. Hur fixar du detta byte? En ny brännare eller går det att på ett enkelt sätt att byta själva brännkammaren?snillet skrev:
Men...jag har gamla brännkammaren, än så länge... skall byta till den nya inom en vecka, återkommer om det blir någon avsevärd skillnad.