Ja en motdraglucka finns.
När jag beställde min panna så var det en annan karl som jag gjorde affären med. Den nuvarande killen var delägare, men har tagit över företaget helt. Men det bestämdes vid köpet att det var den nuvarande killen som jag hädanefter skulle prata med, och det var även han som kom från början och körde igång pannan. Men han gjorde som sagt inga analyser av något slag. Nu kommer han hit idag, så då ska jag kräva att få se alla siffror. Sen skriver jag ner dom här till er så får ni ge domen

Men om det inte ordnar sig så får jag nog ringa till den förra ägaren av företaget.
Ang. sotning så har jag sån tur så min syster är tillsammans med en sotare

.Så han var här och sotade. Pelletskillen frågade om jag hört någon "smäll" strax efter att brännaren varit igång, (smällen är när det sotar ur) men det har jag ej. Det ska ju sota ur sig själv, men det verkar den inte göra.
Ang. att anlita någon annan så har tanken slagit mig fler än en gång... Men det blir kanske rätt dyrt och jag har inte lust att betala för något som jag redan betalat för dvs. en fungerande panna. Men får väl se hur det går idag.
Bor:Sundsvall.
1½ plan, 176 kvm, (endast lite värme i ½ plan 20 kvm) 3-glas fönster hela övervåning
Isolering..Hm.. kanske lite dåligt isolerat på vinden.
1 vuxen+2 små barn.
Panna+brännare: Kmp Uno