Jesper@Fordson skrev:Det sätter ju klädaffärerna i ännu sämre dager.Dom lägger på 400% och säjer kläder till oss för kanske 90,000 under en pannas levnadstid.Fy på rörisarna.Dom borde ju skaffa ett jobb så dom kan göra dom jätteroliga rörjobben gratis åt alla.....Fy va girigt att vilja ha lön för jobbet.Ni som gnäller kan ju starta en egen firma och ta dom här 30%.Det går fint att skapa en firma på nätet numera så kan ni köpa eran billiga pann i slutet på veckan.Men nä det är för jobbigt.Massa konstiga regler.Bättre att nån annan gör det gratis åt mig....
Förstår inte vad detta har och göra med att jag anser att rörpulare har ockerpriser.Tycker alla dessa jämförelser spåra ut fullständigt.Så med andra ord så ska jag i princip acceptera första bästa pris jag fick, för va fasen han måste ju leva han med den stackars rörpularen.Gör ju inget att priset var 10000kr för mycket ,får ju va glad att det finns dom som vill jobba med detta jobb!!
Undra hur många rörmokare här e och försvarar med sånt här skitresonnemang.Tydligen trampa jag på en öm tå.
Står fortfarande för att rörmokarna tar hutlöst betalt, dom rider på en värmepump/pelletsvåg och en tid framöver.Och tar betalt därefter.
Kom inte å säg att det e ok att ta 15-20 tusen i arbetslön för en dags jobb,då e ni inte riktigt friska mellan öronen.
Har inte beställt nåt jobb än,inte förrän jag hittar en som tar skäligt betalt.