för häftig brasa
för häftig brasa
Min granne var nära å elda upp sitt hus idag.
hade en liten maj brasa som han slog 10 liter bensin på och mycket riktigt det spred sig rejält som tur var grannarna hemma som hade en tillgång till vatten och jag hade en lång slang ..... Tydligen kan man inte studera sig till sunt förnuft grannen är hjärnkirurg så .........
hade en liten maj brasa som han slog 10 liter bensin på och mycket riktigt det spred sig rejält som tur var grannarna hemma som hade en tillgång till vatten och jag hade en lång slang ..... Tydligen kan man inte studera sig till sunt förnuft grannen är hjärnkirurg så .........
- Stugsittaren
- Pannrumstomte!
Re: för häftig brasa
Han är inte så smart va?hogge skrev:hade en liten maj brasa som han slog 10 liter bensin på
Påminn mig om att aldrig behöva opera hjärnan när jag är i Umeå...hogge skrev:grannen är hjärnkirurg så .........

Parca 100B -73
BioNordic Viking 9990
Hempulad hysteres-termostat.
KW 012
ThermOmatic CBJ
Bilder - se min www
BioNordic Viking 9990
Hempulad hysteres-termostat.

KW 012
ThermOmatic CBJ
Bilder - se min www
-
- Lärjunge!
- Ort: Holsljunga (Rödljuset mellan Knalleland och G-K:ås)
- Kontakt:
Skomakare bliv vid din läst brukar man säga, och det verkar stämma bra...
Jag känner ett antal personer som har bra utbildningar inom den akademiska världen, men det hjälper föga när det har med praktiska saker att göra. Teoretiker brukar ha lite problem med praktiska saker.
Jag känner ett antal personer som har bra utbildningar inom den akademiska världen, men det hjälper föga när det har med praktiska saker att göra. Teoretiker brukar ha lite problem med praktiska saker.
Focus PE-20, Iwabo S-1, hemmabyggt förråd i plåt.
-
- Lärjunge!
- Ort: Holsljunga (Rödljuset mellan Knalleland och G-K:ås)
- Kontakt:
liter ?Juggernaut skrev:Jo det kan man tycka, men en jag kände trodde att man kunde tända grillen med bensin, för om man bara inte hällde på så mycket (knappt en liter på en vanlig grill, lite och lite...) så skulle det inte vara några problem...

herrej--lar.........
Jämä junior125B-73, Biona 2000 -03(bytt till nya brännkammaren) 10.2kvm borö src 2004.
Toshiba RAS 13 "polar" L/L VP
Åker hiss till vardags.
Kör lite bil på bana ibland för skojs skull på helgerna.
Toshiba RAS 13 "polar" L/L VP
Åker hiss till vardags.
Kör lite bil på bana ibland för skojs skull på helgerna.
-
- Lärjunge!