Har nu kört min Janfire i tre veckor och kan hålla med om att den bara går och går (förutom då man glömt att fylla på pellets

Men nå´t jag saknar med Janfire är nån typ av övervakningslampa att placera uppe i huset (som Bionan har). Jag kör ju i en panna där det också finns el, och elen går in om panntempraturen blir för låg. Jättebra om det blir något fel när man är bortrest, men jag vill inte vara tvungen att gå och kolla brännarn bara för att se att den tuffar på. Ja, nu när man är "nykär" i sin nya investering tittar man ju in i pannrummet minst en gång om dan, men sen...
Överhuvudtaget tycker jag det är tunnt med tillbehör, vad har dem egentligen för utbud av skruvar. På hemsidan hänvisar man till sina "pelletsvärmeproffs". Och ringer jag dem kommer de gärna och tittar och utreder och lämnar offert. Men jag vill gärna fixa själv. Ser en liten risk att Janfire vill ha samma situation som på oljesidan, nämligen att helst ha så okunniga användare som möjligt och där janfires återförsäljare kan tjäna pengar på timmar och konsulttjänster...
Vad säger ni andra janfire användare, stämmer min bild med er?