Acaso AB =tummen upp!

Skriv svar
Pheom
Ungskog

Acaso AB =tummen upp!

Inlägg av Pheom »

Det visade sig rätt snart att termostaten i termomixen är sönder därav ringde jag ACASO AB i Falköping då de marknadsför Termovar produkter. Gissa till min förvåning när de skickar en ny termostat plus nya skruv och packning helt kostnadsfritt! Jag fråga givetvis varför denna goda service på en termomix från 1984? Svaret var att "Vi vill ha nöjda kunder och produkter som kunder är nöjda med" TACK ACASO!
//Pheom
IWABO Villa S1-05, JÄMÄ PUU YP 140-84, Ack-tank 1000/120l,eKontroll TK1B,ThermOmatic.
spliffan
Stor entusiast!

Inlägg av spliffan »

Fan va glad man blir när man hör sånt!!
janfire flex-a nibe city vx
2våning tegelkåk 1909
170m2
Användarens profilbild
Roli
Pannrumsfreak!!!

Inlägg av Roli »

Även Termoventiler som saluför bl.a. Laddomat har lika bra service.

Jag fick problem med mina avstängningsventiler på min Laddomat 21 innan jag gjorde om min pannanläggning. Jag mejlade dem och frågade om det var vanligt att de börjar läcka efter 6 års drift.

Svaret från Termoventiler var följande: Vill du ha en tätningssats eller ny ventil och hur många är det som läcker?

Jag fick 2 st nya ventiler hemskickade gratis. Bara portot var på över 80 spänn.

Även Termoventiler vill tydligen ha nöjda kunder :D :D :D
Moderator
Nu Bioline 20 (-06) 14 kW tid. EcoTec A3 (-97) 15 kW, TMV Alpha Keram UB, vakuumtransp. för pellets mellan ext.förråd och pannrum, ca.11 m² Lesol 5AR, 1,8 m³ 4 slingors acktank, 4-vägs shunt med CBJ, KW SID 012 dragbegr.
Skriv svar