Tips/erfarenheter på pelletspanna & ackumulatortank?
Re: Tips/erfarenhter på pelletspanna & ackumulatortank?
Nej det är det inte. Det finns en rapport från SP där de kom fram till en högre pelletsförbrukning. Visserligen marginellt, men det är absolut inte alltid bra. Nu gissar jag att ditt inlägg enbart var för att få in en länk till ditt företag på en sida som google rankar ganska bra. Men jag tycker ändå att ett proffs ska se till att ha sina inlägg korrekta.
- ekogren.se
- Frö
- Kontakt:
Det är inte pellets panna då, kankse bara pellets brännare... Jag har testat det med mina pannor därför jag säger så. Snart mina pannor ska få SP märkning, och deras raporterna kunde inte skriva sådan info länge...
Värme, för en skönare känsle!
Jag klarar tyvärr inte av att läsa dina meningar.
Det finns en del konstigheter på din hemsida också.
Om det gäller dins specefika pannor, som knappast är vanliga, så är det kanske att ta i att säga "ackum.tank är alltid bra"
Det finns en del konstigheter på din hemsida också.
Om det gäller dins specefika pannor, som knappast är vanliga, så är det kanske att ta i att säga "ackum.tank är alltid bra"
Nu får du väl ge dig. Ett nytt användarnamn med tre inlägg som alla länkar till videor med dina produkter.
Jag förstår att du vill marknadsföra dig, men gör det snyggt, annars slår det tillbaka. Den här typen av reklam genomskådas och ogillas kraftigt.
Jag förstår att du vill marknadsföra dig, men gör det snyggt, annars slår det tillbaka. Den här typen av reklam genomskådas och ogillas kraftigt.