Då kan jag ju levande föreställa mig hur sura de är på Alex Jones och David Icke
Jag ställer en enkel fråga: Är det fler som upplevt det här. Tydligen är det vi här ute på vischan som har dålig förbindelse till servern som pellets.info ligger på. Det kan inte var på grund utav trafiken, för den har visat neråtgående trend länge nu - och det är kanske inte så konstigt?
CTC 1200 Ekonomi 04 Viking Bio 07 MAFA veckoförråd
Danfoss ECL 100 Comfort
Tigex 25
För min del dyker den "banneren" ofta upp på jobbet. Men det beror på vårt virusprograms inställningar.
Hemma brukar de flesta bilder i nya inlägg komma upp. Däremot så syns den oftare i gamla inlägg och då beror det nog på att den som har fixat bilden har tagit bort den eller att länken är "trasig".
Moderator Nu Bioline 20 (-06) 14 kW tid. EcoTec A3 (-97) 15 kW, TMV Alpha Keram UB, vakuumtransp. för pellets mellan ext.förråd och pannrum, ca.11 m² Lesol 5AR, 1,8 m³ 4 slingors acktank, 4-vägs shunt med CBJ, KW SID 012 dragbegr.
Servern som forumet ligger på är inte en speciell snabb server. Och ibland belastas den tydligen ner väldigt mycket, orsaken kan vara att ett annat jobb på samma server t.ex. utför någon uppdatering eller backup.
Detta är dock en ekonomifråga.
Janfire NH, CTC 265B '72, K-Silo, KW SID012 dragbeg.
143m² (2 plan) + 71m² 1939, 20°C.
Var med i utv. av styrningen till Janfire NH brännaren.
Är inte PK!
Jag har inte fått upp detta,utan ibland märker jag att det kan vara svårt att komma in på sidan bara.
Kikar på annat ett tag provar lite senare och då går det bra.
Pelletseldare sen -00
KMP (PellX)brännare -00,som är ansluten till en Aquator panna.Självcirkulation på värmen med hjälp av motorshunt,utetempgivare och innetermostat.Dragbegränsare SID012, 7m skorsten-tegel.
Igår var det omöjligt att ens komma till sidan,idag så hände det en gång sen gick det att komma till sidan och inte är det fel på min anslutning eftersom alla andra sidor ploppar upp direkt.
Så något fel är det med server tror jag.
Värmebaronens Joker med Viking Bio original -03 (017A).
MAFA Miniförråd, som manuellt förses från egenbyggt bulkförråd.
Numera med säckad pellets. För tillfället SCA.
Termomatic CBJ med innegivare.
Braskamin och luft/luft Zibro SC-1235 som komplement.
Mycket bilder i mina tidiga trådar finns inte heller kvar, då det webbhotell de placerades på inte finns kvar..
Värmebaronens Joker med Viking Bio original -03 (017A).
MAFA Miniförråd, som manuellt förses från egenbyggt bulkförråd.
Numera med säckad pellets. För tillfället SCA.
Termomatic CBJ med innegivare.
Braskamin och luft/luft Zibro SC-1235 som komplement.