Detta är min första post i detta forum och givetvis är det en fråga involverad

Jag tänkte skaffa en ny värmestyrning till mitt hus, då dels den gamla el-pannan skrotats samt en solanläggning installerats

Eftersom jag är som jag är så har jag självfallet gjort allt själv, även värmeritning/plan mm.
Nu finns det ju ett litet aber med detta och det är att det finns ingen annan än jag själv att fråga om nåt inte funkar

Min tanke var att styra dels solanläggningen med 90 vacuumrör och en tekniktank (solslinga, vv-slinga, 500L) samt en "tom" slav/bufferttank via plattvärmeväxlare, både laddning och "urladdning" av denna, samt båda golvvärmekretsarna + radiatorkretsen , dessutom bör jag "få in" alla mätvärden/flöden/mm i min rrdtool baserade webbsida.
Jag har letat på marknaden men är inte riktigt nöjd med nån styrning egentligen, alla verkar ha nån "drawback" (funderade ett tag på att göra en själv då jag jobbar med att konstruera elektronik, men inser att det går bara inte att hinna med DET åxå..

Den som verkar mest lovande hittills är "TA UVR1611", så jag mailade till karkulla.se och frågade, fick då svaret att "jodå...skall nog klara allt...FÖRUTOM att den bara klarar EN shuntkrets.."
Är det verkligen så? , jag läser ju i datablad och så att det går att ha flera av samma reglertyper...och en reglertyp är ju just en sån värmeshuntning...och ut samt in -gångar finns ju i överflöd.....typ...
Så vad menas...är det verkligen inte möjligt att styra, säg två, shuntkretsar med den, typ golvvärme på toaletterna samt radiatorkretsarna?
Hoppas att nån här är en "fena" på UVR1611 och kan svara, bu eller bä...
//S