Byggmax billigast?
kolla här !!!
Kolla då denna sida dom pris gemför alla leverantörer och du kan få emailsutskick vid prisändringar helt gratis.
http://webhost.selfip.biz/
lasse
http://webhost.selfip.biz/
lasse
Byggmax billigast igen om man använder prisgaranti mot Bauhaus priser.
Pallpris, 52 säckar: 1 949kr (37,48kr/säck) och lösa säckar 38:90 hos Bauhaus.
Byggmax prisgaranti ger ytterligare 10% på prisskillnaden (alltså inte på hela priset).
Byggmax eget pris ligger på 41:95 / säck men det kommer nog en sänkning när säsongen startar.
Pallpris, 52 säckar: 1 949kr (37,48kr/säck) och lösa säckar 38:90 hos Bauhaus.
Byggmax prisgaranti ger ytterligare 10% på prisskillnaden (alltså inte på hela priset).
Byggmax eget pris ligger på 41:95 / säck men det kommer nog en sänkning när säsongen startar.
Focus EKO Optima 20 + Bionordic Viking B16GL.
Stora Enso pellets.
Stora Enso pellets.
Jag har använt mig av prisgarantin på byggmax vid pellets köp, för något år sedan.
Det var inga problem, jag bara nämde att Bauhaus har billigare pellets och han i kassan reducerade priset direkt.
Han ville inte ens se någon form av bevis. De visste nog om att de inte var billigast........
Det var inga problem, jag bara nämde att Bauhaus har billigare pellets och han i kassan reducerade priset direkt.
Han ville inte ens se någon form av bevis. De visste nog om att de inte var billigast........
Moderator
Nu Bioline 20 (-06) 14 kW tid. EcoTec A3 (-97) 15 kW, TMV Alpha Keram UB, vakuumtransp. för pellets mellan ext.förråd och pannrum, ca.11 m² Lesol 5AR, 1,8 m³ 4 slingors acktank, 4-vägs shunt med CBJ, KW SID 012 dragbegr.
Nu Bioline 20 (-06) 14 kW tid. EcoTec A3 (-97) 15 kW, TMV Alpha Keram UB, vakuumtransp. för pellets mellan ext.förråd och pannrum, ca.11 m² Lesol 5AR, 1,8 m³ 4 slingors acktank, 4-vägs shunt med CBJ, KW SID 012 dragbegr.
Fick hem reklamlapp byggmax 39.90/säck 2074 kr/pall
Själv kör jag med SCA bionorr i år 4 pallar hamn" 1998 kr/pall ..38.42kr/säck.... Obs!! Driven" pågår fortfarande fick nytt erbjudande aldeles nyss
Själv kör jag med SCA bionorr i år 4 pallar hamn" 1998 kr/pall ..38.42kr/säck.... Obs!! Driven" pågår fortfarande fick nytt erbjudande aldeles nyss

ctc171-79 kmp px21-04 (7.3) chippad .6m skorsten (rör genom kalla delen) Tigex 25,,kmp-veckoförråd
conturakamin (med egen premodul-skorsten //Nibe el-beredare 80x110=190m2 trähus /5 pers
conturakamin (med egen premodul-skorsten //Nibe el-beredare 80x110=190m2 trähus /5 pers
vi köpte 6 pall laxå pellets för 1950kr (37.50/säck) st i somras, såg att de sålde för 2050 nu, återstår att se om det går åt mer eller mindre mot innan då vi kört sca och byggmax (fågelfors).
Vi har en bonde i närheten som säljer pellets också, fågelfors för 2500kr pallen, skapligt överpris.
Vi har en bonde i närheten som säljer pellets också, fågelfors för 2500kr pallen, skapligt överpris.
Ctc 265b -76, janfire flex-a -08, hembyggt månadsförråd.
Rindi 8mm pellets.
150+70kvm trähus -36.
Rindi 8mm pellets.
150+70kvm trähus -36.
Re: Byggmax billigast?
Bauhaus är billigast vad jag kan se men Byggmax har lägsta prisgaranti så dom säljer för samma om du kan visa att det är billigare på Bauhaus mvh Janne
-
- Frö
Fick hem 8 pallar riktigt bra pellets för 2,39 med hemkörning från Premiumpellets. Verkar fungera riktigt bra. De levererar direkt från Estland.
Köper på XL bygg här i Mjölby och dom ger mig samma pris som Byggmax.
Har prövat Laxåpellets, Bionorr (SCA) o XL, tycker inte det är någon större skillnad.
Bionorr har den absolut finaste pelletsen i alla fall, riktigt ljus med en go doft av tall !
Har prövat Laxåpellets, Bionorr (SCA) o XL, tycker inte det är någon större skillnad.
Bionorr har den absolut finaste pelletsen i alla fall, riktigt ljus med en go doft av tall !
Gaselle/Mescolli 40kW -02, IwaboS1X, Termomat 3,KW SID 012, Mafa 300L, Effecta vaccrör, 2x750L acc, CBJ, 120kvm.
-
- Frö
Köpte pellets i Partille igår 37,50
Nån som pressat pris med "lägsta pris garantin"? Vilka bevis krävs?
Egor duplomat D1F 1978 Pellx 2001 7.0 Tigex25 Bulkföråd Termomatic ERA