Max temp
- bergatorparen
- Pannrumshärskare!
-
- Ungskog
Först måste hela pannrummet saneras. Ser ut som det varit rena majbrasan där nere. Gamla pelletsförrådet ska ut, sedan ska allt tvättas rent...in med klinkers och tvättmaskin.
Nu gäller det också att förmå säljaren av huset och återförsäljaren av den gamla brännaren att ta sitt ansvar. Återförsäljaren hävdar att min pellets varit fuktigt och att det är därför det sotat så mycket. Befängt! Fick inte heller något svar på mina 100 driftstopp sen i november.
Nu gäller det också att förmå säljaren av huset och återförsäljaren av den gamla brännaren att ta sitt ansvar. Återförsäljaren hävdar att min pellets varit fuktigt och att det är därför det sotat så mycket. Befängt! Fick inte heller något svar på mina 100 driftstopp sen i november.
CTC 1100, Viking B 16 kW
- bergatorparen
- Pannrumshärskare!
Det hela är så vansinningt att de där två gubarna borde läggas in på psyket för mentalundersökning 
Vad som är säkert är att det var ett vesentligt fel vid värmeanläggningen när du köpte huset - ett fel som påfört dig en större kostnad för utbättring. Så kompensation tycker jag nog borde komma på tal här, ja.

Vad som är säkert är att det var ett vesentligt fel vid värmeanläggningen när du köpte huset - ett fel som påfört dig en större kostnad för utbättring. Så kompensation tycker jag nog borde komma på tal här, ja.
CTC 1200 Ekonomi 04 Viking Bio 07 MAFA veckoförråd
Danfoss ECL 100 Comfort
Tigex 25
Danfoss ECL 100 Comfort
Tigex 25