Multi 22 i Danmark

Här diskuteras fabrikatspecifika frågor för övriga fabrikat
Skriv svar
Tommi Fisker
Frö
Inlägg: 4
Blev medlem: sön 25 jan, 2009 10:48
Kontakt:

Multi 22 i Danmark

Inlägg av Tommi Fisker »

Lidt Billeder efter vi har ombygget fyrrum:

Bild
Mogens Helmer roder i elektronikken :oops: :roll: :oops: :roll:

Bild
Ja ja Mogens , Næsten sådan så du ud da du klippede ledning med strøm I :roll: :oops: :roll: :oops: :roll: :oops: :cool:

Bild

Bild

Bild
Magasin skulle skilles for at blive flyttet til ny plads ( Kunne ikke komme gennem dør til fyrrum) Og der var forslag fra OS alle for at skille mindst muligt :oops: :oops: :oops: :oops: SE GODT PÅ BILLEDET MOGENS ARBEJDER HURTIGT :cool: :roll:

Bild
SE GODT PÅ BILLEDET STEFFEN ARBEJDER HURTIGT :cool: :roll:

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild
Min nye Styring ASM 1,08 og min Vejrstation indbygget i brandsikker skab ;-) ;-)

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild
GULD DRENGENE :lol: :lol:

Bild
Her har vi dem igen GULD DRENGENE :lol: :lol:

Bild
Steffens og min nye TURBO Røgvender :razz: :razz: :razz:

Bild

Bild
Har kørt med denne Røgvender i ca 1 mdr. og vil sige med gode resultater nu har vi så lige lave lidt ændringer på den så nu er den i test fasen igen ;-) ;-) ;-) og det lover fantastiske resultater.

Bild

Bild

Bild
Vi frabeder os, der laver kopier af denne Røgvender da denne ikke er godkendt til brug i Multi 22 ( Så bruges den er det på brugers egen ansvar )

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Har du spørgsmål til nogle af de ændringer jeg har fået lavet ( MED GULD DRENGENES HJÆLP ) så spørg endelig.

Har lige tjekket Fyret Kl. 23.51 :

Drift 100 %
KedelTemp : 59 G
RøgTemp : 134 G
Fyrrum Temp : 26,2 G
StueTemp : 22 G

Og Fyret blev startet op kl. ca 1830 efter at have være slukket siden kl 07 imorges og har været tømt for vand :lol: :lol: :lol:
SUPER LYKKELIG DET SER UD SOM DET KØRE I FØRSTE FORSØG

ENDNU ENGANG TAK TIL GULD DRENGENE

Og Tak til Steffens Kone for kager ( Der var Nok af dem ;-) ;-)

ALT I ALT EN FANTASTISK DAG

Nu skal det hele bare Males så er fyrrummet helt perfekt :cool: :cool:

Lige lidt flere billeder af mit fyrrum efter jeg har fået malet og næsten indrettet det som jeg gerne vil have det :oops: :oops: :oops: :oops:

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild
GULD DRENGENE :lol: :lol:

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Ja og Farverne ( Det var lager varer og en sammen blanding af slatter ) måtte godnok ud og købe mere rød da jeg er gået lidt amok med den rødefarve :oops: jeg kan lide dem og det er ikke så nemt at se støv ;-) ;-) ER helt godt tilfeds med resultatet , men mangler stadigt lidt , gulv skal gøres rent og lidt ledninger der skal stripses op , men det kommer det hele :roll: :roll:

Så er den første føler monteret :

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Så mangler jeg bare at montere 2 stk. i den anden Silo inde i Fyrrummet :oops: men skal helst være når konen ikke er hjemme da jeg skal have den kørt tør og fyret skal slukkes " Fruen kan ikke undværer varmen fra min elskerinde " som hun kalder min Multi ;-) " Bruger sku nok for meget tid ude ved hende " :cool: :cool:

ENDNU ENGANG TAK FORDI DU TOG CHANCEN TROLD


DA FYRET ALLIGEVEL SKULLE RENGØRES IDAG ; TOG JEG CHANCEN OG GIK IGANG :cool: :cool: :cool:

Bild

Husk nu , laver du ændringer på dit fyr selv , så få det godkendt af din Skorstensfejer og din Forsikring. Husk det skal være skriftligt fra begge parter

Så HUSK det nu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DET BLEV STIK SAV MED METAL KLINGE OG EN VANDFORSTØVER

Bild

MEN DEN LILLE VINKELSLIBER MÅTTE OGSÅ IGANG

Bild

Bild

JEG TOG SÅ KUN DE BAGERSTE TO RÆKKER TÆNDER DA JEG JO I MIN HAR 4 RÆKKER " 29 kwh " MED TÆNDER ; MEN JEG KAN JO ALTID FJERNE RESTEN ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) HVIS DET BLIVER NØDVENDIGT

UHA UHA HVOR JEG BLEV BESKIDT :

Bild


DA JEG NU VAR SÅ BESKIDT KUNNE JEG LIGE SÅ GODT FÅ KEDLEN RENGJORT I BUND ; SÅ DER KOM ROTERNE STÅLBØRSTE PÅ OG KEDLEN FIK EN RIGTIG GRUNDIG TUR INVENDIG :shock: :shock:
DET BLEV FLOT :shock: :shock: :shock:

Bild

Bild

Bild

DA JEG SÅ FIK ALT SAMLET IGEN OG TUREN KOM TIL MIN TURBORØGVENDER " LAVET AF MIN GODE VEN STEFFEN " FIK JEG MIG EN OVERRASKELSE : :shock: :shock: :shock: :shock:

Bild

Bild

SÅ ET PAR NYE TOPPE MÅTTE LAVES :

Bild

OG SVEJSES PÅ , SÅ NU KAN DEN ET ÅRS TID ELLER 2 IGEN ;-) ;-)

SÅ ALT I ALT EN RIGTIG GOD DAG

NU ER FYRET STARTET OP IGEN OG FAMILIEN OG HUSET KALDER PÅ VARME :oops: :oops: OG JEG KALDER PÅ BAD :
Bild

Husk nu , laver du ændringer på dit fyr selv , så få det godkendt af din Skorstensfejer og din Forsikring. Husk det skal være skriftligt fra begge parter

Så HUSK det nu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ENDNU ENGANG TAK TIL TROLDMAND
M.V.H. Tommi Fisker
Styring AMS 1,09 , Herkules 29 KW kedel / Multi 22 brænder / OSV.... Se mere i :
Skriv svar