Det är tyvärr vissa som har detta problem.
Troligen beror det på att ni har en session kvar eller cookies på datorn som peker fel
Prova att stänga ner alla webbläsare till att börja med. Tryck även F5 med pellets.info framme - för att uppdatera sidan.
De som löst sina problem - skriv här hur ni gjorde, tack
PROBLEM ATT LOGGA IN EFTER UPPGRADERINGEN?? 2
PROBLEM ATT LOGGA IN EFTER UPPGRADERINGEN?? 2
Senast redigerad av PELLE den tis 21 nov, 2006 11:48, redigerad totalt 1 gånger.
Re: PROBLEM ATT LOGGA IN EFTER UPPGRADERINGEN??
För firefox användare:PELLE skrev:De som löst sina problem - skriv här hur ni gjorde, tack
1. Stäng ner alla firefox fönster.
2. Öppna en explorer och navigera dig fram till din firefox profil. t.ex. C:\Documents and Settings\Pelle Pellets\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\default.zth
3. Öppna cookies.txt
4. Radera alla cookies som heter något med .pellets.info. Jag hade www.pellets.info och .pellets.info. Troligen beror problemet på att cookien inte har fått samma namn efter uppgraderingen och det blir då lite cookieförvirring.
5. Spara och stäng cookies.txt
6. Starta firefox och logga in. Klart!.
Om ovanstående inte hjälpte så prova en gång till och kolla då med Task Managern (Aktivitetshanteraren) att alla Firefox.exe verkligen är avstängda.
OBS! Det kan vara en god ide att göra en kopia på cookies.txt innan man ändrar i den utifall man råkar ställa till med något.
En alternativ och snabbare lösning är naturligtvis att radera alla cookies, men det är nog inte alla som vill det.
Parca Binett -63, Värmebaronen Viking Bio -06, Oljefat som förråd, Tigerholm Tigex 25 draglucka
Full koll på förbrukningen med pelletskalkylen.se
Full koll på förbrukningen med pelletskalkylen.se
- GoForIt Pellets
- Pannrumstomte!
Ungefär samma sak för Windows XP,
1. Sök reda på dina cookies. Exempelvis genom att söka på just cookies i sökfunktionen på Startmenyn.
2. Klicka på den mapp som anger din användare. Filvägen bör vara C:\Documents and settings\Ditt användarnamn.
3. Leta reda på cookies märkta med ditt användarnamn@pellets och ditt användarnamn@www.pellets och ta bort dessa.
4. Starta om webläsaren genom att stänga alla fönster, och prova att logga in på www.pellets.info igen.
Fungerade för mig...
1. Sök reda på dina cookies. Exempelvis genom att söka på just cookies i sökfunktionen på Startmenyn.
2. Klicka på den mapp som anger din användare. Filvägen bör vara C:\Documents and settings\Ditt användarnamn.
3. Leta reda på cookies märkta med ditt användarnamn@pellets och ditt användarnamn@www.pellets och ta bort dessa.
4. Starta om webläsaren genom att stänga alla fönster, och prova att logga in på www.pellets.info igen.
Fungerade för mig...
Värmebaronens Joker med Viking Bio original -03 (017A).
MAFA Miniförråd, som manuellt förses från egenbyggt bulkförråd.
Numera med säckad pellets. För tillfället SCA.
Termomatic CBJ med innegivare.
Braskamin och luft/luft Zibro SC-1235 som komplement.
MAFA Miniförråd, som manuellt förses från egenbyggt bulkförråd.
Numera med säckad pellets. För tillfället SCA.
Termomatic CBJ med innegivare.
Braskamin och luft/luft Zibro SC-1235 som komplement.
Bra respons!
Jag låser den här tråden - fortsätt skriv i denna..
http://www.pellets.info/viewtopic.php?t=5375
Jag låser den här tråden - fortsätt skriv i denna..
http://www.pellets.info/viewtopic.php?t=5375