Vad jag vet och kunnat läsa mig till så tar EcoTec följande betalt för:
Slussvingar 300:-
Optovakt 300:-
Motor med växellåda 2000:-
Fler exempel?
Vad tycker ni, håller EcoTec rimliga prisnivåer på reservdelar

Skall man använda den motorn så får man ta delar från sin "gamla" motor eftersom axeln ut från växellådan är för kort för att direkt gå att montera som internmotor på A3:an.Roger skrev:Kolla länken till Pell Kam, där kostar internmotorn 850:-
http://www.pellkam.se/ovrigt.html
/Roger
Skall kolla min (mina) när jag kommer hem och se efter om jag kan finna någon bra information.freij.j skrev:Jag mailade med OEM i morse och fråga ang. motor och dom skulle visst sälja en till mig via postförskott lova dom, bara jag visste vilken motor jag ville ha.
Nånsom har koll på vad man ska beställa eller vad den heter som sitter på A3:an??
vet nån även om det går att göpa bara växellådor hos dom kanske, då min skurit ihop totalt.
MVH Jonas
Kika här:freij.j skrev:Jag mailade med OEM i morse och fråga ang. motor och dom skulle visst sälja en till mig via postförskott lova dom, bara jag visste vilken motor jag ville ha.
Nånsom har koll på vad man ska beställa eller vad den heter som sitter på A3:an??
vet nån även om det går att göpa bara växellådor hos dom kanske, då min skurit ihop totalt.
MVH Jonas