kul artikel

Skriv svar
Torsten
Pannrumstomte!
Inlägg: 1809
Blev medlem: sön 03 dec, 2006 00:33

kul artikel

Inlägg av Torsten »

De flintskalliga gamla gubbarna som skriver i regeringsorganet SvD har trasslat till det för publicistklubbens statligt sanktionerade åsiktscensur.
http://www.svd.se/opinion/ledarsidan/at ... 547607.svd

Om det är senilitet eller sökande efter sanning som fått gubbarna att så kraftigt bryta mot vad som får skrivas i svenska tidningar kan man undra.
Eller kan det bero på att den inflytelserika HTB maffian i detta fall blivit trampade på tårna så man är tvungen att offra invandringsfantasternas intressen.

Påminner en del om de motsägande massmediauppgifter som gavs i som Polen och östtyskland när de staternas censur befann sig i upplösning.
Focus EKO Optima 20 + Bionordic Viking B16GL.
Stora Enso pellets.
Användarens profilbild
bergatorparen
Pannrumshärskare!
Inlägg: 2881
Blev medlem: mån 16 mar, 2009 14:52
Ort: Bergatorp

Re: kul artikel

Inlägg av bergatorparen »

Problemet de politiskt korrekta har, är att de stödjer både Gud och Hin Håle. Muslimerna är inte rädda för att drämma till med God Bless Hitler. Om jag gjort det, skulle jag blivit avsnoppad, idiotförklarad och ställt inför rätta i Haag för brott mot mänskligheten. Så i och med att både HBT och islamisterna är heliga kossor i Lala land, så blir det sådana konstigheter emellanåt. Man kan bara hoppas på att dagens maktelit och deras megafoner fallerar och att en demokrati värd namnet föds, men jag tror man måste röka avsevärda mängder konstig "tobak" för att verkligen tro att det kommer ske. Bild
CTC 1200 Ekonomi 04 Viking Bio 07 MAFA veckoförråd
Danfoss ECL 100 Comfort
Tigex 25
Skriv svar