TJ/Andre/Krister:Finns rätt många flitiga personer på forumet som har anknytning till företag/är åf men inte står för det utan låtsas vara privatpersoner..
Detta är tyvärr en av orsakerna att jag inte kan gå ut med detaljer kring konstruktionen och den kunnskap jag byggd upp. När Matene AS skall sälja matningsystem så är det viktigt att det finns en kunnskap bakom produkten. Jag vet att det finns företag i Sverige och Norge som inte investerar tillräckligt i kunnskap och utveckling och i stället kopierar andra och litar på at konkurrenten har en bra produkt. Produkterna ser ganska likadana ut, men dom klarer inte att fixa dom.
Erik,
Nu har du varit en av dom allra mest nyfikna på "pumpen" - och det tycker jag är väldigt bra - men du är en stor kritiker - coh du har många bra poeng i dina frågor och kommentarer.
Jag erbjuder dej en gratis vertikal skruv+doserskruv til din Mafa mini till utlån en period på 2-3 månader, kanske lite längre. Efter detta vill skruven användas til demo andre ställen, tex en förhandlere i Göteborg.
Jag vill gärna att du skall prova den och jag kommer över för att installere den och förklara hur den funkar. Passerar Göteborg i vecka 11 på väg til Kalmar. Skall efter detta til Lidköping. Det är möjligt att jag inte hinner att producera den på denna korta tiden , har 2-3 stk som skall vara klara i slutet av neste vecka. I såfall tar vi installationen i slutet av mars.
PS: Skruven är byggd upp av nästan endast standard delar.
Tack alla för eran inlägg. Mycket interessant.