Spel
Tjenare!
Jag rekommenderar faktiskt inte cod 5.... Har gått tillbaka till Cod 4 som, enligt mig, är mkt bättre!
Kan vara för att jag gillar combatspel som utspelas i moderntid och inte ww2-typ av spel.
Annars så är det ganska snyggt och så, men Cod 4 håller ännu!
Jag rekommenderar faktiskt inte cod 5.... Har gått tillbaka till Cod 4 som, enligt mig, är mkt bättre!
Kan vara för att jag gillar combatspel som utspelas i moderntid och inte ww2-typ av spel.
Annars så är det ganska snyggt och så, men Cod 4 håller ännu!
CtC 265B -74 Ulma 2000 i oljedelen matad från Mafa mini
Tjenixen! Ok, jag förstår, inte att jag ogillar modern combatspel, men jag är en slukare av allt vad Ww 2 har att erbjuda, kanske har det med att jag har anknytningar i form av släktingar som deltog i detta krig...vad vet jag, fascinerad blir man ivartfall.
CoD 4 är ändå grym, jag tar mig en runda emellanåt också, Black, CoD2 o3. MoH Vaanguard, European assult samt Brothers in Arms likaså
Mycket pangande blir det, fast i perioder, annars blir det fotbollspel och bilspel också, får inte glömma att sova bara
Ha det gott, keep on!
MVH// Dave
CoD 4 är ändå grym, jag tar mig en runda emellanåt också, Black, CoD2 o3. MoH Vaanguard, European assult samt Brothers in Arms likaså

Ha det gott, keep on!
MVH// Dave
CTC EcoAir 406 + CTC EcoZenith i250/L install.17-10-10
10 m. skorsten
Hus byggt-31 130kvm boyta+120 biyta
2 vuxna+ 1 tonåring
10 m. skorsten
2 vuxna+ 1 tonåring
Jaha, nu har man testat CoD 5, när det gäller PS2 så är det inget vidare, då är CoD3 så mycket bättre, fast klart ,det är alltid lika roligt att köra med nya vapen te.x. eldkastare. När det gäller PS3 så är den grymt bra, skitkul 2player också, kopplar man på surround så blir det en upplevelse.
MVH// Dave

MVH// Dave
CTC EcoAir 406 + CTC EcoZenith i250/L install.17-10-10
10 m. skorsten
2 vuxna+ 1 tonåring
10 m. skorsten
2 vuxna+ 1 tonåring
Kul att se att det inte bara är jag som är så barnslig och slösar bort min tid på sånt här. Själv föredrar jag CoD4 och, hör och häpna, Medal of Honor Allied Assault. Detta sju år gamla spelet is still going strong
Kegu: Lirar du i någon spelklan...?

Kegu: Lirar du i någon spelklan...?
Effecta 220C +Ulma 2000, mellanförråd och ett bulkförråd på ca 4 ton.
Huset byggt 1966 med 90kvm boyta +60kvm uppvärmd källare, orginal 2-glas...
Jag är bara en helt vanlig användare...
Huset byggt 1966 med 90kvm boyta +60kvm uppvärmd källare, orginal 2-glas...
Jag är bara en helt vanlig användare...
DoD= Day of Defeat, krig mellan Tyskar och Amerikaner i WW2 miljö, ett HalfLife (HL) mod, helst ska det vara med HL source, den senaste grafiken. Bygger på samma motor som i CS= Counter Strike.mcdiezel skrev: DoD?
KalleXX
Sfinx 60 st heatpiperör, Calmar V33 vedpanna, 3 Strömsnäsackar a 500 liter med Laddomat 21, 200 liters exp.kärl, 200 liters förrådsvattenberedare, 15 m solslinga, Handöl 10 braskamin, BAXI Eurofire 20 kW Millenium II med MAFA veckoförråd
-
- Pannrumshärskare!
Det var riktigt kul i dom gamla versionerna1.3 tror jag det var.KalleXX skrev:DoD= Day of Defeat, krig mellan Tyskar och Amerikaner i WW2 miljö, ett HalfLife (HL) mod, helst ska det vara med HL source, den senaste grafiken. Bygger på samma motor som i CS= Counter Strike.mcdiezel skrev: DoD?
KalleXX
Spelade det mycket förr.
Vi hade en clan som hete kukenstar

Baxi Innova 30kw-2000L Ack
Jøtul I 520 FL
Jøtul I 520 FL