Norrpellets

Skruven
Ungskog

pris på pellets

Inlägg av Skruven »

Hej. Om jag köpte stulen eller svart pellets billigt av en åkare så skulle jag inte hänga ut honom på forumet. :oops:
mkds
Späd planta

Inlägg av mkds »

Jaja, hur som helst Lage så köper DU till det priset du får så köper jag till mitt.... Jag vill inte hänga ut min lev. helt enkelt och specielt inte till nån som tror att man bågar bara för att man haft lite tur....

slutdiskuterat....
Viking Bio, Airmax -80...
André
King Pinne!!!!!
Kontakt:

Inlägg av André »

mkds skrev:Jaja, hur som helst Lage så köper DU till det priset du får så köper jag till mitt.... Jag vill inte hänga ut min lev. helt enkelt och specielt inte till nån som tror att man bågar bara för att man haft lite tur....

slutdiskuterat....
Jo men det är ju lite missvisande att gå ut o rek en lev som har ett pris som ingen annan kan få el kan alla köpa svart därifrån??.. :roll:

Jag fick mitt förråd fyllt i fjol helt gratis av en kompis som tack för att jag hjälpte honom med anläggningen (jagade priser, inköp mm) så nu kör jag gratis till nästa år, Kan få det fyllt igen nästa år för 1200:-/ton svart så klarar jag mej i 3 år till men det gör ju inte att jag kan rek. andra att köpa solett för de priset.. :wink:

Men jag är så klart mycket nöjd, Går fort att tjäna in nya anläggningen.. :D
Thermia Bequem 15D, Nibe alpha keram, Borö 500/110 L Acktank, Laddomat 10 (tidigare 2 st Biona o 1 st Janfire) 13,5 m3 bulkförråd
Skriv svar