Men... Facebook?
Stället där man lämnar över alla rättigheter till alla bilder och text man lägger in till andra?
Skulle inte tro det!
Men OK, vill andra då får de.
startat facebookgrupp
-
- Pannrumshärskare!
Vad skulle det vara för spyware som facebook lägger in på din dator?Torsten skrev:Facebook är väl mer för lattesnubbar som vill lägga ut sin familjs alla detaljer på internet och kanske få chansen att bli upptagen som kontakt till någon kändis.
För den som av misstag fått in Facebook på en windowsdator finns vad jag vet ingen annan åtgärd än ominstallation av windows för att bli av med spyware.
Ifall ominstallation av XP krävs kan jag rekommendera "xpkeychange". Ett program som finns på torrent och skapar en fungerande licensnyckel till XP som klarar windows wga test och ger problemfria XP uppdateringar.
Låter som något du har hört på fikarasten

Baxi Innova 30kw-2000L Ack
Jøtul I 520 FL
Jøtul I 520 FL
Den som vill kan söka svar på olika sidor på nätet om man vill men jag föredrar pellets.info eftersom jag tycker att detta forum är tillräckligt för min egen del.
Facebook kan kanske i framtiden vara något men jag håller mig till pellets.info the number one enligt mig.
Facebook kan kanske i framtiden vara något men jag håller mig till pellets.info the number one enligt mig.

CTC 265B-1967 Bequem 20D nöjd Rookie!!
1 1/2 plan 118m2+68m2 källare
1 1/2 plan 118m2+68m2 källare
Hej alla
Pellets info är ett bra o kunskapsrikt forum som är bra för alla!
Det med Facebook kan aldrig nå dit pellets info är med kunskaper
som finns här på detta forum som dessutom växer pellets info hela tiden.
Här finns både vanligt folk som vill veta hur saker fungerar och proffs
som delar med sig av sitt kunnande.
Mvh
Ruben
Pellets info är ett bra o kunskapsrikt forum som är bra för alla!
Det med Facebook kan aldrig nå dit pellets info är med kunskaper
som finns här på detta forum som dessutom växer pellets info hela tiden.
Här finns både vanligt folk som vill veta hur saker fungerar och proffs
som delar med sig av sitt kunnande.
Mvh
Ruben
Tillverkar rökgasutrustning
-
- Stor entusiast!
- Kontakt:
Herregud. Skärpning!
Hur kan man bli irriterad eller orolig för en sådan här sak?
FB är bra på visa saker och vanligt forum är bra på annat.
Det ena utesluter inte det andra.
Andra exempel: Jag både mobiltelefon och fast telefon och skickar brevbärarpost fast föredrar e-post vid de flesta tillfällen. Dessutom kör jag mc ibland och vid andra tillfällen kör jag bil eller tar en promenad till affären.
Hälsningar // Micke
Hur kan man bli irriterad eller orolig för en sådan här sak?
FB är bra på visa saker och vanligt forum är bra på annat.
Det ena utesluter inte det andra.
Andra exempel: Jag både mobiltelefon och fast telefon och skickar brevbärarpost fast föredrar e-post vid de flesta tillfällen. Dessutom kör jag mc ibland och vid andra tillfällen kör jag bil eller tar en promenad till affären.
Hälsningar // Micke
Janfire NH + CTC 261 -62+7,5 m2 solfångare +500 l acktank
Tempkurvor mm - se min www Klicka på: Pannrum
Tempkurvor mm - se min www Klicka på: Pannrum
Om några vill göra det så är det ju fritt upp till dessa personer, kör hårt.
Sen kan det ju vara bra att upplysa dom som inte är så insatta att det är ett elände, som Icecap sa så äger dom allting som du petar dit, bilder osv, när du väl har registrerat dig så kommer du aldrig därifrån.
Men som sagt var, om någon känner för att dra igång en pelletsgrupp där så är det väl fritt fram för dom som vill hänga på.
Sen kan det ju vara bra att upplysa dom som inte är så insatta att det är ett elände, som Icecap sa så äger dom allting som du petar dit, bilder osv, när du väl har registrerat dig så kommer du aldrig därifrån.
Nu vet jag inte hur du lyckats "få in facebook" på en dator, Facebook finns på en server någonstans långt borta från din dator, om du har fått spyware på din dator så ska du nog inte skylla det på facebook.För den som av misstag fått in Facebook på en windowsdator finns vad jag vet ingen annan åtgärd än ominstallation av windows för att bli av med spyware.
Men som sagt var, om någon känner för att dra igång en pelletsgrupp där så är det väl fritt fram för dom som vill hänga på.
En Roslagsbrännare och en Nibe City, finns placerad i län N (Halmstad)
brännaren går året runt sedan 2006, har bara bytt tändelement 3 gånger 2011, 2015 och 2019, allt annat är originaldelar.
brännaren går året runt sedan 2006, har bara bytt tändelement 3 gånger 2011, 2015 och 2019, allt annat är originaldelar.