Tilläggas bör att de hade tagit två pallar åt gången och att mina plattor ligger inte på det bästa underlaget

Nu fick han snällt ta en i taget.
Mvh// Dave
Nu tycker jag du sticker iväg lite med ditt försvar för SE, Torsten. ALLA leverantörer - oavsett märke - betackar sig för att leverera till öar utan fast broförbindelse, så båtkallarna lär nog så segla hem pellets själv även i fortsättningenTorsten skrev:Ska kanske båtkallar som bor på någon skärgårsö också ha gratis hemkört?
Och hur går det med handikappade, de kanske ska ha hjälp med att bära in säckarna också.
Det är väl bra att någon sätter igång och pressar priserna på pellets. Då är det väl bra om man också renodlar transportsättet och pressar priserna i den änden också.
Just därför beställde jag kran...andra klarar det och SE kunde ju mailat/ringt mig att de inte har kran,eller hur?Torsten skrev:Varför ska man beställa hemkörning om man inte har ordentlig väg ordnad.![]()
Mina plattor klarade både Bionorr och Vida hemkörning och en 7 tons grävmaskin med metallband.
Vad göra. Nu har dom till och med fräckheten att göra reklam för sitt dyra pris.lennart wiklund skrev:Ja,visst är det för djävligt!!!Psycho Dave skrev:Då Jämtkraft/Bionorr har höjt priset så kollade jag med Stora Enso om de skulle börja leverera till jämtland inom någon snar framtid men fick följande som svar.
Stora Enso skrev:Tyvärr ser det inte ut som att vi kommer att öppna fler områden uppåt i landet inom de närmsta året i alla fall.
2715kr tonnet på bulk!
vad gör man??