Ta bort sifferlappen på nummerskylten.
Ta bort sifferlappen på nummerskylten.
Hej!
Nån som har nått bra tips på hur man får bort sifferlappen på numerskylten?
Sitter ju hårt som bara den. Går ju säkert att skrapa bort den men då lär man väl repa numerskylten å det blir ju inte snyggt.
//Stingray
Nån som har nått bra tips på hur man får bort sifferlappen på numerskylten?
Sitter ju hårt som bara den. Går ju säkert att skrapa bort den men då lär man väl repa numerskylten å det blir ju inte snyggt.
//Stingray
Numera Bergvärme tidigare; Diom Topp från 1986. Pellx 20kw från -00 tidigare Ecotec A3.
-
- Fröträd
Denna funkar fint.
http://www.clasohlson.se/Product/Produc ... =133055944
http://www.clasohlson.se/Product/Produc ... =133055944
Biomatic 20+, ombyggd till kedjedriften. Thermias shuntstyrning med inne- och utegivare, 300L förråd, och Tigex 25 draglucka. Småsäck Byggmax 16kg. Altbergsaskfälla.
Huset är i två plan, 137kvm + källare. Byggt 1929.
Huset är i två plan, 137kvm + källare. Byggt 1929.
Köpte min bil december 2006, då hade den en handskriven skattelapp från försäljaren - och den är kvar! Jag har några skattlappar liggande men jag har aldrig klistrat fast dom och nu behövs det ju inte.
Men lite solljus så skylten blir ljummen, sedan pilla lite och ha lite tålamod, då går det bra. En kniv att komma in under lappen kan vara bra, speciellt då de gärna vill spricka.
Men lite solljus så skylten blir ljummen, sedan pilla lite och ha lite tålamod, då går det bra. En kniv att komma in under lappen kan vara bra, speciellt då de gärna vill spricka.
Janfire NH, CTC 265B '72, K-Silo, KW SID012 dragbeg.
143m² (2 plan) + 71m² 1939, 20°C.
Var med i utv. av styrningen till Janfire NH brännaren.
Är inte PK!
143m² (2 plan) + 71m² 1939, 20°C.
Var med i utv. av styrningen till Janfire NH brännaren.
Är inte PK!
- Stugsittaren
- Pannrumstomte!
vilket i-lands problem..
Tycker det inte gör någon skillnad med eller utan lapp. Det klart det ser ju förbaskat mycket fulare ut med en dåligt borttagen skattemärke än om det skulle sitta kvar.
Tycker det inte gör någon skillnad med eller utan lapp. Det klart det ser ju förbaskat mycket fulare ut med en dåligt borttagen skattemärke än om det skulle sitta kvar.
Exonom A20B från -79. Ariterm PX22 (Föredetta Biona ägare )
Kutzner & Weber KW Z 150 dragbegränsare.
Hus byggt -39, 170kvm boyta. 25 kvm uppvärmd källare
Kutzner & Weber KW Z 150 dragbegränsare.
Hus byggt -39, 170kvm boyta. 25 kvm uppvärmd källare
Som tur är så bor vi i ett i-land, hela forumet är fylld av i-landsproblem
Allt har med smak att göra, på min gamla bil låter jag märket(na) vara kvar, men den nya har jag tagit bort.
MVH// Dave

Allt har med smak att göra, på min gamla bil låter jag märket(na) vara kvar, men den nya har jag tagit bort.
MVH// Dave
CTC EcoAir 406 + CTC EcoZenith i250/L install.17-10-10
10 m. skorsten
Hus byggt-31 130kvm boyta+120 biyta
2 vuxna+ 1 tonåring
10 m. skorsten
Hus byggt-31 130kvm boyta+120 biyta
2 vuxna+ 1 tonåring