Rinkaby Rör
Rinkaby Rör
Är det någon som har handlat på Rinkaby Rör? Skall visst vara mycket billigt. Eftersom jag inte har någon aning om gällande priser kan någon kolla lite här?
Ska handla lite rör, böjar och kranar till pelletsinstallationen.
http://www.rinkabyror.se
Ska handla lite rör, böjar och kranar till pelletsinstallationen.
http://www.rinkabyror.se
tycker priserna verkar ok.
Själv inte handlat där i och med att jag har 3 minuters väg till rörisen här hemma. och eftersom jag sprungit ned dörrarna där så brukar jag få sjyssta priser.
på www.byggahus.se forum så har en massa personer handlat där, hör däör efter referenser.
Själv inte handlat där i och med att jag har 3 minuters väg till rörisen här hemma. och eftersom jag sprungit ned dörrarna där så brukar jag få sjyssta priser.
på www.byggahus.se forum så har en massa personer handlat där, hör däör efter referenser.
Diom Topp DTB25K med olje brännare & pellets brännare Bequem15(20)D.
1 1/2 plan 1954 98m2 plankkåk med 4" sågspån på vinden
1 1/2 plan 1954 98m2 plankkåk med 4" sågspån på vinden

-
- Pannrumshärskare!
Jag har handlat av Rinkaby 4 gånger och relativt mycket grejer varje gång. Det har fungerat ypperligt, snabb leverans, bra grejer och till bra priser (vad jag kunnat få fram). Ett par gånger har det blivit mindre felleveranser, det har ordnats mycket snabbt och smidigt per telefon.
Jag rekommenderar Rinkaby så fort jag kan.
Jag rekommenderar Rinkaby så fort jag kan.
Hus i Karlholm: Calmarpannan B2 med BioNordic Viking B16 (9990).
Hus i Älvkarleby: Albinpanna 330 DL med Eurofire 20 kW
Hus i Älvkarleby: Albinpanna 330 DL med Eurofire 20 kW
-
- Fröträd
Jag har handlat mycket prylar från Rinkabyrör, bl a en panna, acc-tankar, rör i 6 m längder och en massa smått o gott. Och det funkar ypperligt varje gång - man betalar in i förskott och efter ett par dagar kommer en DHL-bil med grejorna ända fram till dörren. Kan verkligen rekommendera, de har mycket bra priser och bra kvalitet.
Nibe Alpha Keram med PellX 02 och två ack-tankar.
Renoverad Janfire flex-A står som reserv.
Renoverad Janfire flex-A står som reserv.
Bara att skriva din namn och adress så kommer det katalog med prislistor inkl moms. Helt gratis. http://www.rinkabyror.se/
Klick på "beställ katalog"

CTC 1100 -97 + köpte beg. VB-brännaren årsm -07
Siemens RVP200
Mini Mafa
Tigex 25.
-----------------------------------------------
Haft ägt VB Star + Viking bio under 2004-2010 nöjd, såld hus.
Märks stor skillnad CTC 1100 e bättre än Star
Siemens RVP200
Mini Mafa
Tigex 25.
-----------------------------------------------
Haft ägt VB Star + Viking bio under 2004-2010 nöjd, såld hus.
Märks stor skillnad CTC 1100 e bättre än Star
-
- King Pinne!!!!!
- Kontakt:
Till o med billigare..sveno skrev:Jag har handlat på Rinkaby ett par gånger och det funkar mycket bra. Snabb leverans och priserna är bra. Vad jag har förstått så är priserna ungefär som vad små rörfirmor får betala hos grossisterna.

En kompis som är chef på dahl sa att en del grejer är bättre om jag köper från rinkaby än av han... Då köper jag ändå med 5% påslag..

Thermia Bequem 15D, Nibe alpha keram, Borö 500/110 L Acktank, Laddomat 10 (tidigare 2 st Biona o 1 st Janfire) 13,5 m3 bulkförråd