Signalväxel?

Användarens profilbild
zorro
Lärjunge!
Inlägg: 308
Blev medlem: sön 28 nov, 2004 21:53
Ort: Roslagen

kortdelare

Inlägg av zorro »

Smartwi den funkar perfekt om du har boxer finns att köpa
här>>>>http://www.nettosat.se
jag har haft min i 3 år inga problem alls
men googla lite å läs så dina mottagare funkar de finns problem med vissa.. :lol:
Lesol 3+ 15m2 1000l Soltank, Bionordic B16 med M3+ i en Albin effekt 225 -87 Logger2020 & Nu även RDDbuddy + Pellmon logger som körs på varsin RPi2.
Siemens LOGO 8. 3st Unipi med extra AO I/O +Relä I/O
Användarens profilbild
Dave
Pannrumsnisse!
Inlägg: 780
Blev medlem: ons 12 apr, 2006 14:57
Ort: Ale

Inlägg av Dave »

Som sagt, jag har inte Boxer längre...men det är ett tips till er som har en :wink:

MVH//Dave
CTC EcoAir 406 + CTC EcoZenith i250/L install.17-10-10
10 m. skorsten
Hus byggt-31 130kvm boyta+120 biyta
2 vuxna+ 1 tonåring
manin
Pannrumstomte!
Inlägg: 1368
Blev medlem: sön 28 nov, 2004 10:13
Ort: Norra Skåne - Göinge

Inlägg av manin »

:lol: Hej Dave.
Dave skrev:
Funderar starkt på att den dagen ungarna flyttar hemifrån säga upp allt vad TV heter, skall ändå köpa hoj och ut och njuta, då har man varken tid eller behov av TV 8)

MVH//Dave
Ja det blir bara mer och mer skräp på TV just, nutid tittar jag knappt bara på TV max 1-2 timmar i vecka. Bara DVD som är roligast att se på någon myskväll. Då tycker jag att du har tänkt rätt. Köpa en fin och kärlek hoj, man lever bara en gång då passa på ta ut och se vad sverige har på landet finns mycket att se vacker landskap. Glöm inte va med på gänget utflykt eller åker in på MC-café jätte rolig man träffar folk som ung och veteran och snacka allt från jord till himmel.

Sillmackor mums!!! :wink:
CTC 1100 -97 + köpte beg. VB-brännaren årsm -07
Siemens RVP200
Mini Mafa
Tigex 25.
-----------------------------------------------
Haft ägt VB Star + Viking bio under 2004-2010 nöjd, såld hus.
Märks stor skillnad CTC 1100 e bättre än Star
Användarens profilbild
Dave
Pannrumsnisse!
Inlägg: 780
Blev medlem: ons 12 apr, 2006 14:57
Ort: Ale

Inlägg av Dave »

Ja Manin , man ser verkligen fram emot hojåkandet igen, frugan är inte sugen på det så det blir lite mer frihet för mig, har funderingar på att sälja huset i samband med ungarnas flytt, ett problem mindre :wink:

Hmmm, nu börjar jag dagdrömma igen, en sak i taget, det är några (!) år kvar dit, men ack vad jag längtar!!! :lol:

MVH// Dave
CTC EcoAir 406 + CTC EcoZenith i250/L install.17-10-10
10 m. skorsten
Hus byggt-31 130kvm boyta+120 biyta
2 vuxna+ 1 tonåring
Skriv svar