Hej ! Det finns ju flera fabrikat på pelletsbrännare än dom som finns med på forumet t.ex Tb ,Green Energy m.m så det skulle vara en rubrik övriga brännare om dom inte får en egen, och så kan man kanske ha pannor uppdelat märkesvis också så blir det lätt överskådligt att hitta det man är söker efter.För jag tror att många tittar in här innan man köper sin brännare t.ex och kollar hur dom fungerar. Eller vad tycker ni andra :?:
//Lövet
Flera fabrikat
Vet att det finns den rubriken men det vore bra med lite förnyelse som jag föreslår så det blir lite mer överskådligt än det som det är nu. En rubrik Pelletspannor med underrubrik Märke, en rubrik Övriga brännare under Pelletsbrännare. Detta förslag kan också användas på Kaminer, Spisinsatser, Solfångangare,Vedpannor och Tillbehör det gör att du hittar betydligt lättare vad du söker och jag tror att det kan få fler att använda forumet om det är lätt att hitta som det är med pelletsbrännare med märkesrubriken som underrubrik.Något för er moderatorer kanske,eller vad tycker ni ?
//Lövet
//Lövet