Varning för Bioshop!

Skriv svar
jakethesnake
Späd planta
Kontakt:

Varning för Bioshop!

Inlägg av jakethesnake »

Hej du har säkert sett att företaget Bioshop har bra priser på bulkpellets. men ett varningens ord är på plats: jag vet inte hur många timmar jag lagt ned på att försöka få min leverans
först så är de på väg att skicka pallar som jag lyckades stoppa i sista sekund efter det så har jag fått nya helt felaktiga leveransbesked och nu är är de helt omöjliga att få tag på.

Alltså vill du slippa strul och problem beställ ej pellets av Bioshop! även kallat OneDoc.

PS har ännu inte sett skymten av min beställning..
Thermia Bequem 15 i en Egor oljepanna från 1972
johano
Lärjunge!
Kontakt:

Re: Varning för Bioshop!

Inlägg av johano »

jakethesnake skrev:Hej du har säkert sett att företaget Bioshop har bra priser på bulkpellets. men ett varningens ord är på plats: jag vet inte hur många timmar jag lagt ned på att försöka få min leverans
först så är de på väg att skicka pallar som jag lyckades stoppa i sista sekund efter det så har jag fått nya helt felaktiga leveransbesked och nu är är de helt omöjliga att få tag på.

Alltså vill du slippa strul och problem beställ ej pellets av Bioshop! även kallat OneDoc.

PS har ännu inte sett skymten av min beställning..
Eh, först stoppar du leveransen och sen undrar du varför den inte kommer??
Eller missförstod jag??

/johan
Funkishus från -41, 140m2 på två plan + 70m2
Nibe Alpha Combi, Baxi Eurofire 20kw
Första brännaren på Twitter?@pelletstat
Användarens profilbild
Roli
Pannrumsfreak!!!

Inlägg av Roli »

johano skrev:Eh, först stoppar du leveransen och sen undrar du varför den inte kommer??
Eller missförstod jag??

/johan
Är man intresserad av bulkpellets så vill man ju inte ha säckad pellets på pall :wink:
Moderator
Nu Bioline 20 (-06) 14 kW tid. EcoTec A3 (-97) 15 kW, TMV Alpha Keram UB, vakuumtransp. för pellets mellan ext.förråd och pannrum, ca.11 m² Lesol 5AR, 1,8 m³ 4 slingors acktank, 4-vägs shunt med CBJ, KW SID 012 dragbegr.
johano
Lärjunge!
Kontakt:

Inlägg av johano »

Roli skrev:
johano skrev:Eh, först stoppar du leveransen och sen undrar du varför den inte kommer??
Eller missförstod jag??

/johan
Är man intresserad av bulkpellets så vill man ju inte ha säckad pellets på pall :wink:
Ah, missade det :oops:
Funkishus från -41, 140m2 på två plan + 70m2
Nibe Alpha Combi, Baxi Eurofire 20kw
Första brännaren på Twitter?@pelletstat
Skriv svar