Ännu billigare pellets på blocket.
Ja billig med storsäck om 1 ton för 1890 kr. men extra arbetar ... om man har bra som vaccum system så går utmärkt.
Gärna först få veta varifrån trämaterial ifrån, om det är bra som andra pellets för villapelletsbrännare. Själv köpte jag för 2.29 kr/kg i småsäck var lågpris ändå.
Gärna först få veta varifrån trämaterial ifrån, om det är bra som andra pellets för villapelletsbrännare. Själv köpte jag för 2.29 kr/kg i småsäck var lågpris ändå.
CTC 1100 -97 + köpte beg. VB-brännaren årsm -07
Siemens RVP200
Mini Mafa
Tigex 25.
-----------------------------------------------
Haft ägt VB Star + Viking bio under 2004-2010 nöjd, såld hus.
Märks stor skillnad CTC 1100 e bättre än Star
Siemens RVP200
Mini Mafa
Tigex 25.
-----------------------------------------------
Haft ägt VB Star + Viking bio under 2004-2010 nöjd, såld hus.
Märks stor skillnad CTC 1100 e bättre än Star
Smålandspellets har ingen prisstege som vissa har men enligt samtal med de så kan man förhandla om priset om man köper större kvantitet och då pratar jag om småsäck eftersom de planerar att komma igång med sina silon till bulk tidigast nästa vinter köper man en pall så finns det erbjudande nu för 2080 pallen med moms om man köper mer än 20 pallar så kan man förhandla om priset samma sak med neova(såbi) där har de en prisstege och man kan få ett mycket bra pris om man köper över 20 pallar men då får man gå ihop några ifall man ska kunna finansera detta.
CTC 265B-1967 Bequem 20D nöjd Rookie!!
1 1/2 plan 118m2+68m2 källare
1 1/2 plan 118m2+68m2 källare
I Knislinge i Skåne där jag bor, dom tog 1900:- innan för en pall med småsäckar av sorten smålandspellets men blev liten höjning med 25:-MP skrev:Kan du mer exakt tipsa om var du köper så billigt per kg??SmurfMan skrev:jag köper mina smålandspellets för 1925:- eller om jag vill köra med neova så kostar d 1980:-
men dom har legat stadigt på dom priserna nu ett par månader
Nibe City panna -02
EP-brännare
EP-brännare