Är vi så få på forumet som har Flamman eller har vi inget att tillägga?Det var en intressant tråd som tog upp detta med mtrl. på rostern, hur går det med det

Själv har jag bara kört sedan sept-06, det tuffar på

Ha det gott / Mvh// Dave
Tycker det låter oroväckande, Tunabs sida har varit stängd länge nu , de svarar inte på mail heller...SpeedySwede skrev:Var nyligen och svetsade igen hålet.....Ett litet dock...Efter ca 4,5ton.
Fast det som gör mig mest bekymrad är att det blivit någon fnurra på tråden mellan konstruktören till denna brännare och tillverkaren. Verkar som om det kan bli svårt med reservdelsförsörjningen framöver. Syn för den går verkligen bra.
Ska sägas att jag fick en ny brännkammare på garantin. Men om jag behöver ytterligare en om några år kan det vara kört.
Ursäkta , men jag spekulerar INTE, jag har min support hos Anders på Famac som jag är MYCKET nöjd med! Det är Tunab jag syftade på, har man en websida som är under kontruktion i mer än ett halvår och man där har en länk till en mailadress, så kan man minst förvänta sig att de svarar?!Lazze skrev:Hej
Det är ingen fara med Bluflame den lever fortfarande och reservdelar finns .
Ring och prata med Håkan och fråga i stället för att spekulera .
Tel 0225-204 90