Försökte skicka PM och fick detta
Ran into problems sending Mail. Response: 451 4.3.5 Requested action aborted: local error processing
DEBUG MODE
Line : 201
File : smtp.php
Problem med PM
Problem med PM
KMP PX20 ..CTC Total ..med 3.5 ton bulkföråd
-
- Pannrumshärskare!
Det där felet dyker inte bara upp vid "PM-skickande" utan även vid postning av inlägg.
Om det dyker varje gång vet jag ej (får se efter att jag sänt detta).
Men alla ni där ute, tryck inte sänd/posta mer än en gång, meddelandena verkar komma fram trots felmeddelandet.......
Edit: Nej, felmeddelandet kommer inte varje gång, fick inget vid postandet av texen ovan. Men vid andra inlägg idag.
Pelle: Något behöver fixas.....
Om det dyker varje gång vet jag ej (får se efter att jag sänt detta).
Men alla ni där ute, tryck inte sänd/posta mer än en gång, meddelandena verkar komma fram trots felmeddelandet.......
Edit: Nej, felmeddelandet kommer inte varje gång, fick inget vid postandet av texen ovan. Men vid andra inlägg idag.
Pelle: Något behöver fixas.....
Moderator
Nu Bioline 20 (-06) 14 kW tid. EcoTec A3 (-97) 15 kW, TMV Alpha Keram UB, vakuumtransp. för pellets mellan ext.förråd och pannrum, ca.11 m² Lesol 5AR, 1,8 m³ 4 slingors acktank, 4-vägs shunt med CBJ, KW SID 012 dragbegr.
Nu Bioline 20 (-06) 14 kW tid. EcoTec A3 (-97) 15 kW, TMV Alpha Keram UB, vakuumtransp. för pellets mellan ext.förråd och pannrum, ca.11 m² Lesol 5AR, 1,8 m³ 4 slingors acktank, 4-vägs shunt med CBJ, KW SID 012 dragbegr.