Nån som vet var man kan köpa Biomatic+/20+ i Kronobergs län?
Konstig fråga kanske, men jag lyckas inte få pris på Biomatic+ med installation från Åseda Värme&Sanitet (som Thermia pekar på) trots de (efter tjat) besökt pannrummet t.o.m. Jag ger mig efter flera veckor. Otroligt kan man tycka, men marknaden är väl överhettad av bidrag, pellets och värmepumpar nu..?
Något tips?
Hur köpa Biomatic+
YIT är inte det ett elinstallations och automationsföretag ???poul skrev:Jaha, men jag har ju inte lyckats få något anbud (än) :-/ Han får väl ge ett pris åtminstone, men vem mer ska man höra med?
Vore YIT några att prata med om Biomatic? - ska ändå prata med den i annat ärende...
Moderator
Nu Bioline 20 (-06) 14 kW tid. EcoTec A3 (-97) 15 kW, TMV Alpha Keram UB, vakuumtransp. för pellets mellan ext.förråd och pannrum, ca.11 m² Lesol 5AR, 1,8 m³ 4 slingors acktank, 4-vägs shunt med CBJ, KW SID 012 dragbegr.
Nu Bioline 20 (-06) 14 kW tid. EcoTec A3 (-97) 15 kW, TMV Alpha Keram UB, vakuumtransp. för pellets mellan ext.förråd och pannrum, ca.11 m² Lesol 5AR, 1,8 m³ 4 slingors acktank, 4-vägs shunt med CBJ, KW SID 012 dragbegr.