Hur köpa Biomatic+

Övrig diskussion i de allmänna forumen.
Skriv svar
poul
Prima virke

Hur köpa Biomatic+

Inlägg av poul »

Nån som vet var man kan köpa Biomatic+/20+ i Kronobergs län?
Konstig fråga kanske, men jag lyckas inte få pris på Biomatic+ med installation från Åseda Värme&Sanitet (som Thermia pekar på) trots de (efter tjat) besökt pannrummet t.o.m. Jag ger mig efter flera veckor. Otroligt kan man tycka, men marknaden är väl överhettad av bidrag, pellets och värmepumpar nu..?
Något tips?
Joachim A
Energiprofet!

Inlägg av Joachim A »

Thermia Biomatic 20+
André
King Pinne!!!!!
Kontakt:

Inlägg av André »

Annars kan du ju höra med någon som säljer ctc då det är istort sätt samma panna o brännaren är thermias..
Den är billigare än thermia o har shuntstyrning standard.. :wink:
Thermia Bequem 15D, Nibe alpha keram, Borö 500/110 L Acktank, Laddomat 10 (tidigare 2 st Biona o 1 st Janfire) 13,5 m3 bulkförråd
elvis
Pannrumstomte!

Inlägg av elvis »

Jag skulle inte handla av MR Pellets.
Folk som håller högre priser än rek utpriser...... +500 kr frakt +1500 kr för obligatorisk intrimning.
Janfire NH / Integral (Nöjd !!!!),12 meter skorsten, insatsslang 110 mm, Betonghus 315 m2, 3 plan á 105m2.
poul
Prima virke

Inlägg av poul »

Jaha, men jag har ju inte lyckats få något anbud (än) :-/ Han får väl ge ett pris åtminstone, men vem mer ska man höra med?
Vore YIT några att prata med om Biomatic? - ska ändå prata med den i annat ärende...
Användarens profilbild
Roli
Pannrumsfreak!!!

Inlägg av Roli »

poul skrev:Jaha, men jag har ju inte lyckats få något anbud (än) :-/ Han får väl ge ett pris åtminstone, men vem mer ska man höra med?
Vore YIT några att prata med om Biomatic? - ska ändå prata med den i annat ärende...
YIT är inte det ett elinstallations och automationsföretag ???
Moderator
Nu Bioline 20 (-06) 14 kW tid. EcoTec A3 (-97) 15 kW, TMV Alpha Keram UB, vakuumtransp. för pellets mellan ext.förråd och pannrum, ca.11 m² Lesol 5AR, 1,8 m³ 4 slingors acktank, 4-vägs shunt med CBJ, KW SID 012 dragbegr.
Skriv svar